کد خبر: 184509 - تاریخ: یکشنبه، 17 مارس 2019 - 14:08

رئیس پلیس‌راه استان گیلان خبر داد

حضور ۴۵۰ نیروی‌ پلیس‌راه در ایام نوروز در محورهای اصلی و حادثه‌خیز

رئیس پلیس‌راه گیلان با تأکید برای آمادگی مأموران برای پوشش نقاط حادثه‌خیز گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف پلیس‌راه حفاظت از جاده و برخورد با رانندگان متخلف است که به همین دلیل ۴۵۰ نیروی پلیس به‌طور مستقیم در محورهای حادثه‌خیز و حساس حضور دارند تا وظیفه خود را به بهترین نحو انجام دهند.

به گزارش خوبان، حسین محمد پور امروز با بیان اینکه پلیس‌راه استان گیلان تمام تلاش خود برای محافظت از مسافران انجام خواهد داد اظهار کرد: مأموران پلیس‌راه از امروز تا ۱۷ فروردین در جاده‌ها و محورهای اصلی حضور و تمام تلاش خود را برای ایمنی جاده و کنترل ترافیک و رانندگان انجام خواهند داد.

وی با اشاره به تعداد پاسگاه‌های فعال در جاده‌ها گفت: در کل استان ۱۰ پاسگاه پلیس و ۱۰ کانکست سیار در محورهای اصلی وجود دارد از هیچ‌ مشکلی برای مسافران به وجود نیاید.
رئیس پلیس‌راه گیلان با اذعان به مأموران برای پوشش نقاط حادثه‌خیز در آمادگی کامل به سر می‌برند تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف پلیس‌راه حفاظت از جاده و برخورد با رانندگان متخلف است که به همین دلیل ۴۵۰ نیروی پلیس به‌طور مستقیم در محورهای حادثه‌خیز و حساس حضور دارند تا وظیفه خود را به بهترین نحو انجام دهند.
محمد پور با تأکید بر همراهی همه نهادهای امدادرسان در ایام نوروز افزود: در طول ایام نوروز ۴۴ تیم نیروی امدادی و ۴۷۵ از نیروهای راهداری در کل استان گیلان حضور دارند

انتهای پیام/۸۴۰۰۷


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads