کد خبر: 184450 - تاریخ: شنبه، 16 مارس 2019 - 11:15

شهرداری برنده دربی خمام در لیگ برتر شطرنج گیلان/ شهرداری خمام نائب قهرمان لیگ برتر شطرنج گیلان شد

هفته آخر لیگ برتر شطرنج گیلان روز گذشته در تالار مهد اندیشه هیات شطرنج گیلان برگزار تا پرونده این رقابت ها بسته شود.

به گزارش خوبان خبر؛ هفته آخر لیگ برتر شطرنج گیلان روز گذشته در تالار مهد اندیشه هیات شطرنج گیلان برگزار تا پرونده این رقابت ها بسته شود.

دربازی های انجام شده هفته آخر لیگ برتر شطرنج گیلان ، تیم باشگاه استاد بزرگ همایون توفیقی با نتیجه ۴ بر ۰ تیم لشت نشا را ازپیش رو برداشت و تیم سلاطین فومن هم با همین نتیجه مقابل تیم باشگاه پیشگام به برتری دست یافت.

همچنین در دیگر دیدارهای برگزار شده ،  تیم بانک ملی هم که پیش از این قهرمانی خود را مسجل کرده بود مقابل باشگاه شطرنج پیشگام تن به شکست ۲٫۵بر۱٫۵ داد تا اولین وآخرین باخت رادراین دوره از مسابقات تجربه کرده باشد، 

 در سایر دیدارهای انجام شده رقابت های شطرنج گیلان، دربی خمام تیم شهرداری در روزی که هیچ بازیکن خمامی را ترکیب خود نداشت توانست بردیگر تیم خمامی;شورای بانتیجه ۳٫۵ بر ۰٫۵ غلبه کرد . ضمن این که شورای شهر خمام هم در لیگ برتر سهمیه خمام را حفظ کرده و در این دسته باقی ماند.ازنتایج جالب این بازی کسب نتیجه مساوی معین شمس ازشورای شهرخمام مقابل استادفیده علی فقیرنواز درمیز یک باید اشاره کرد.

در دیگر دیدارهای هفته  آخر این رقابت ها نیز،بازی تیم های منطقه آزاد انزلی مقابل تالار آریای لوشان و باشگاه شطرنج نوین درمقابل تیم باشگاه شطرنج نخبگان ۲-۲مساوی شد.

تا پایان هفته دهم رقابت ها شطرنج قهرمانی گیلان، تیم بانک ملی قهرمان شد و شهرداری خمام در حایگاه دوم ایستاد  و باشگاه شطرنج پیشگام به مقام سوم دست یافت . ضمن این که تیم های لشت نشا و باشگاه پیشگام قلعه هم به لیگ دسته یک سقوط کردند.

گفتنی است ، پیش از این تیم فروشگاه رایی خمام در لیگ دسته یک به مقام پنجم دست یافته بود.

 

انتهای پیام/۲۱۶۵۶۸۹


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads