کد خبر: 184282 - تاریخ: سه‌شنبه، 12 مارس 2019 - 13:22

راه‌اندازی بازارچه کارآفرینی و دست سازه‌های دانش آموزی مدرسه دهخدا

مدیر دبیرستان دخترانه دهخدا خمام در آیین گشایش این بازارچه به خبرنگار ما گفت:این نمایشگاه با هدف اشتغال ورزی و مهارت آموزی دانش آموزان و همچنین ایجاد شور و نشاط بین دانش آموزان برپا شده است.

به گزارش خوبان خبر ؛ مدیر دبیرستان دخترانه دهخدا خمام در آیین گشایش این بازارچه به خبرنگار ما گفت:این نمایشگاه با هدف اشتغال ورزی و مهارت آموزی دانش آموزان و همچنین ایجاد شور و نشاط بین دانش آموزان برپا شده است.

هاجر کاظمی عنوان کرد : دراین نمایشگاه دست ساخته‌های دانش‌آموزان شامل ؛ انواع گلهای زینتی ، بخصوص آلوئه ورا ، انواع (لباس ، جامدادی، کلاه و شال گردن و دستش) ، انواع زیورآلات مصنوعی (دستبند ، گردنبند، گیره )، انواع سفره‌های دست ساز،انواع شیرینی جات خانگی ، انواع خشکبار و انواع صنایع دستی(تابلوهای مسی)، آش و غذاهای محلی وماکت سازی که ارتباط با رشته تحصیلی آنان دارد، در معرض دید عموم قرار گرفت.

مدیر دبیرستان دخترانه دهخدا خمام با اشاره به اینکه دانش آموزان در این بازارچه به صورت مستقیم تهیه و تولید محصول ،قیمت گذاری و داد و ستد را تجربه و با مفاهیم سود و زیان آشنا می شوند ، افزود؛ ایجاد این بازارچه می‌تواند توانمندی دانش‌آموزان رابرای ورود به زندگی واقعی افزایش دهد.

انتهای پیام/۵۵

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads