کد خبر: 184196 - تاریخ: یکشنبه، 10 مارس 2019 - 13:36

بازارچه کارآفرینی دانش آموزان در مدرسه امام حسین (ع) خمام دایر شد

بازارچه کارآفرینی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه دوم مدرسه امم حسین (ع) خمام دیر روز شنبه گشایش یافت.

به گزارش خوبان خبر؛  بازارچه کارآفرینی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه دوم در  مدرسه امام حسین (ع) خمام دیر روز شنبه گشایش یافت.

رئیس آموزش و پرورش خمام  در آین گشایش این نمایشگاه گفت: تقویت روحیه خودباوری و آشنایی بیشتر دانش  پسر دختر با مهارت های حرفه ای و صنایع دستی برای عرضه به بازار مصرف و کمک به اقتصاد خانواده و جامعه از اهداف برگزاری این بازارچه است.

محمود کنعانی با اشاره به هدف از برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت:  اجرای برنامه های جشنواره ملی خوارزمی و ارتقای مهارت کسب و کار دانش آموزان از اهداف راه اندازی این بازارچه ها می باشد.

او اظهار داشت: در این بازاچه ها آثار هنری و صنایع دستی ، غذاهای پخت شده ، گیاهان دارویی ، عروسک های دست ساخت ، تابلو ، گلیم ،  دوزی ، انواع ترشی محلی ، گل و گیاه ، سفال ، هنر دستی دانش آموزان در غرفه های مختلف در معرض نمایش و فروش گذاشته شده است.

رئیس آموزش و پرورش خمام ، افزود: در این بازارچه، دانش‌آموزان تمام مراحل راه‌اندازی کسب‌ و کار را به صورت عملی اجرا و کالا‌هایی را تولید می‌ کنند و نیز تبلیغ و بازاریابی محصولات خود را انجام می‌دهد.

 

انتهای پیام/۹۸۷


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads