کد خبر: 183991 - تاریخ: پنج‌شنبه، 7 مارس 2019 - 22:04

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در خمام ؛

لازمه حل مشکلات کشور استفاده از تجارب دوران دفاع مقدس و روحیه جهادی است/ عده‌ای می‌خواهند تاریخ را تحریف و یا عوض کنند

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اذعان به اینکه مسؤولین باید از تجربه‌های دوران دفاع مقدس استفاده کنند گفت: اطلاعات و کارهای انجام‌شده در دوران دفاع مقدس راه روشنی برای ماندگاری نظام است به شرطی که مردم به آن توجه کنند و به روحیه جهادی پایبند باشند.

به گزارش خوبان خبر ؛ سید ضیاءالدین حزنی امشب در مراسم یادواره ۱۷۲ شهید بخش خمام در مسجد جامع این بخش با بیان اینکه از مسؤولین و مردم می‌خواهم راه شهدا را ادامه دهند اظهار کرد: انقلاب اسلامی استقلال خود را مدیون خون شهدا بوده و اگر شهدا نبودند آرامش و امنیت در جامعه وجود نداشت.

وی با تأکید بر اینکه استکبار می‌خواهد ملت ما را با بیان مطالبی همچون احتمال جنگ تهدید کند گفت: ملت ایران از گذشته جنگ‌های زیادی را تجربه و‌ همواره پیروز بوده و استکبار بداند مردم ایران هیچ‌وقت از جنگ نترسیده و تا پای جان خود از انقلاب دفاع خواهند کرد.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با اذعان به اینکه مرکز مطالعات جنگ باید مقام شهدا را به مردم معرفی کند تصریح کرد: کشور ایران در همه دوره‌ها جنگ را تجربه و شهدای زیادی تقدیم ایران کرده به همین دلیل مرکز مطالعات جنگ با گرداوری آثار جنگ سعی دارد شهدا را به مردم معرفی کند.

حزنی لازمه پیروزی در برابر استکبار را شناختن انواع جنگ‌ها در جامعه دانست و افزود: درگذشته چهار نوع جنگ در دنیا وجود داشت ولی اکنون چیزی در حدود ۱۵۰ جنگ در دنیا وجود دارد که باید برای موفقیت در برابر دشمن تمام این جنگ‌ها شناسایی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه مهم‌ترین جنگی که می‌تواند در جامعه ناآرامی ایجاد کند جنگ رسانه‌ای است خاطرنشان کرد: استکبار وقتی نمی‌تواند با جنگ‌های مرسوم در جامعه به موفقیت برسد شروع به ایجاد جنگ روانی و رسانه‌ای در دیگر کشورها کرده تا از این طریق بتواند برنامه‌های خود را اجرایی کند.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با بیان اینکه جمهوری اسلامی تنها نظامی است که بیشترین‌ شهید را در طول تاریخ داده است گفت: یکی از خصوصیات بارز جمهوری اسلامی، مردمی بودن آن است به‌طوری در دوران دفاع مقدس ۸۵ هزار شهید از خود‌ مردم تقدیم انقلاب شده است.

حزنی با اشاره‌ به صدمات زیاد ایران از جنگ در طول تاریخ افزود: ایران همواره مورد هجوم بیگانه بوده به‌طوری‌که در دوران دفاع مقدس و در یک روز ۳۴ هواپیما به کرمانشاه حمله و ۸۰۰ نفر از مردمان مظلوم را شهید کرده‌اند.

وی با اذعان‌ به اینکه ایران در دوران دفاع مقدس با پشتیبانی مسؤولین و‌ مدیریت مردم به پیروزی رسیده است بیان کرد: در دوران دفاع مقدس اگر مردم منابع موجود در کشور را مدیریت و مسؤولین از مردم و رزمنده‌ها پشتیبانی نمی‌کردند این موفقیت و پیروزی‌ها حاصل نمی‌شد و استکبار به هدف خود می‌رسید.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با انتقاد از حمایت کشورهای غربی از عراق در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: ایران در دوران دفاع مقدس در برابر تمام قدرت‌های دنیا جنگید به‌طوری‌که شوروی سابق آمریکا و آلمان بزرگ‌ترین کشورهای صادرکننده موشک به عراق بودند.

حزنی با اشاره بر حمایت سوریه در دوران دفاع مقدس از ایران خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس تمام کشورهای عربی ازجمله کویت از هیچ کمکی به عراق دریغ نکرده و حتی هزینه خوراک سربازهای عراقی را تأمین می‌کردند ولی سوریه تنها کشوری بود از هیچ تلاش و حمایتی از انقلاب در دوران دفاع مقدس دریغ نکرد.

وی با بیان اینکه انقلاب تنها کشوری است که از همه از همه صنف‌های جامعه شهید تقدیم انقلاب کرده اظهار کرد: جمهوری اسلامی نخستین نظامی است که همه مردم در آن مشارکت و از رئیس‌جمهور تا دانشجو شهید تقدیم نظام کرده و این امر نشان‌دهنده وفاداری مردم نسبت به انقلاب است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با تأکید بر رشادت‌های ملت ایران در طول تاریخ گفت: عده‌ای می‌خواهند تاریخ را تحریف و یا عوض کنند ولی بدانند تاریخ در آینده بارها از رشادت‌های ملت ایران صحبت خواهد کرد.

حزنی با اذعان به اینکه مسؤولین باید از تجربه‌های دوران دفاع مقدس استفاده کنند افزود: اطلاعات و کارهای انجام‌شده در دوران دفاع مقدس راه روشنی برای ماندگاری نظام است به شرطی که مردم به آن توجه کنند و به روحیه جهادی پایبند باشند.

به گزارش خوبان خبر ، در پایان این مراسم امیر نعیمی از تهران به مداحی پرداخت.

 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads