کد خبر: 183761 - تاریخ: یکشنبه، 3 مارس 2019 - 14:33

شهردار خشکبیجار خبر داد:

مسابقه‌ی «عکس سلفی من و پاکبان محله‌ی ما» در خشکبیجار برگزار می شود

شهردار خشکبیجار از برگزاری مسابقه‌ی «عکس سلفی من و پاکبان محله‌ی ما» در خشکبیجار خبر داد.

به گزارش خوبان خبر؛ شهردار خشکبیجار از برگزاری مسابقه‌ی «عکس سلفی من و پاکبان محله‌ی ما» در خشکبیجار خبر داد.

صداله فرخی با بیان این‌که رفتگران شاغل در شهرداری‌های سراسر کشور، در زمره شریف‌ترین و نجیب‌ترین خدمت‌گزاران جامعه هستند، گفت: شهروندان محترم در جای‌جای کشورمان نیز نسبت به زحمات این قشر عزیز آگاه هستند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه‌ی «عکس سلفی من و پاکبان محله‌ی ما» اظهار داشت: هدف از طرح‌ریزی این مسابقه،ایجاد این احساس در شهروندان و رفتگران و پاکبانان عزیز است که همگی در حکم یک خانواده‌ی واحد هستیم.

صداله فرخی با اشاره به اینکه قهرمان ها رو همیشه هم نمیشه توی تلویزیون، روزنامه ها و سایت های پرطرفدار دید. یکی از این قهرمان ها “پاکبان ها” هستند، افزود:  عزیزانی که هدفشون حفظ پاکیزگی شهر ماست و شهر بدون حضور آنها برای حتی یک روز غیرقابل تصوره، ولی ما اونها رو کمتر میبینیم.

شهردار خشکبیجار افزود: این مسابقه‌ی به ظاهر ساده می‌تواند به ایجاد رابطه‌ای به‌مراتب گرم‌تر بین مردم و خدمت‌گزاران‌شان در شهرداری‌ها کمک کند.

به گفته ، صداله فرخی،  مسابقه مسابقه‌ی «عکس سلفی من و پاکبان محله‌ی ما»  طراحی شده برای یادآوری این موضوع که برای تکریم خدمتگذاری که کاربزرگی رو بادستمزدهایی عمدا کم و بهترین شگل انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان خشکبیجاری می‌توانند جهت شرکت در این عکس‌های خود حداکثر تا ۱۵ فروردین از طریق شماره تلگرام  ۰۹۱۱۴۷۰۸۵۰۰ ارسال نمیاند، افزود: به ۳ اثر برگزیده (عکاس و پاکبان) به رسم یادبود جوایزی اهدا می شود.

انتهای پیام/۶۲۲۳۳۲

 

نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads