کد خبر: 183575 - تاریخ: چهارشنبه، 27 فوریه 2019 - 15:57

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در خمام:

خمام به لحاظ نیروی انسانی و دانش‌آموزی دارای ظرفیت بسیار بالایی در استان گیلان برخوردار است

جهان‌آرای لازمه پیشرفت بخش خمام را توجه به دانش آموزان عنوان و بیان کرد: خمام به لحاظ نیروی انسانی و دانش‌آموزی دارای ظرفیت بسیار بالایی در استان گیلان می‌باشد که اگر به این ظرفیت توجه شود بسیاری از مشکلات این بخش در حوزه‌های مختلف حل خواهد شد.

به گزارش خوبان خبر؛ نادر جهان‌آرای ظهر امروز در مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر بخش خمام در کانون شهید حق‌شناس این بخش با بیان اینکه خیرین نقش مهمی در تربیت و آموزش دانش آموزان بر عهده‌دارند اظهار کرد: ما در کشور و استان گیلان خیرینی داریم که با ساخت مدارس و آموزشگاه‌های مختلف کودکان و جوانان زیادی را جذب این مراکز کرده و به رشد و تعالی این عزیزان کمک می‌کنند.

وی با تأکید بر لزوم توجه مسؤولین به ایجاد فضای آموزشی مناسب در جامعه گفت: کودکان و نوجوانان آینده‌سازان کشور بوده و باید مسؤولین مربوطه در تربیت و آموزش این افراد دقت و از هیچ تلاشی برای فراهم و ایجاد کردن فضای آموزشی و تحصیل این عزیزان دریغ نکنند.

مدیرکل آموزش پرورش استان گیلان با اذعان به اینکه یکی از ویژگی‌های برجسته انقلاب اسلامی خودکفایی در حوزه‌های مختلف است تصریح کرد: کشور ما دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی به لحاظ نیروی انسانی و تحصیل‌کرده بوده که باید به آن‌ها توجه شود تا بتوانیم در این شرایط خاص اقتصادی در کشور به خودکفایی و استقلال خود ادامه داده و به موفقیت برسیم.

جهان‌آرای یکی از دلایل دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی را وجود نیروی کارآمد در این نظام دانست و افزود: از اول انقلاب این کشور تحت شدیدترین فشار و تحریم‌ها بوده ولی با تکیه‌بر نیروی ایمان جوانان این مرزوبوم همواره پیروز بوده و در عرصه‌های مختلف ازجمله هسته‌ای، نانوتکنولوژی و پزشکی به یک خودکفایی و پیشرفت رسیده‌ایم.

وی با اشاره به قدردانی مردم و مسؤولین از خون پاک شهیدان بیان کرد: استقلال و آزادی که هم‌اکنون در کشور وجود دارد حاصل خون پاک شهیدان و فداکاری جانبازان سرافراز این انقلاب می‌باشد که با خون خود استقلال این کشور را حفظ کرده و اجازه جدایی یک متر از خاک وطن را نداده‌اند.

مدیرکل آموزش پرورش استان گیلان با بیان اینکه استکبار می‌خواهد با بزرگ جلوه دادن مشکلات کشور مردم را نسبت به‌نظام بدبین کنند اظهار کرد: کشور دارای مشکلاتی می‌باشد که با تلاش مسؤولین به‌زودی حل می‌شود ولی استکبار با بزرگ کردن این مشکلات و ایجاد جنگ روانی سعی دارند مردم را بدبین کنند که خوشبختانه مردم با بصیرت خود اجازه چنین کاری را تاکنون نداده‌اند.

جهان‌آرای با اذعان به اینکه انقلاب با درایت مقام معظم رهبری از این شرایط عبور خواهد کرد گفت: کشور در سخت‌ترین شرایط خود می‌باشد که این مشکلات با وحدت و همدلی مردم و مسؤولین و درایت مقام معظم رهبری حل و کشور از این پیچ بزرگ و سخت عبور خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بچه‌ها اگر شادابی لازم را داشته باشند می‌توانند به‌راحتی به تحصیل خود ادامه دهند تصریح کرد: مدرسه دومین مکانی است که یک کودک بعد از خانه به آن واردشده و باید در آن فضا با آرامش به تحصیل خود پرداخته و مسؤولین با ایجاد فضای لازم این فرزندان را برای اداره زندگی و جامعه آماده کنند.

مدیرکل آموزش پرورش استان گیلان با تأکید بر توجه به مسؤولین به حاشیه‌های شهر رشت افزود: هر کلان‌شهری دارای حاشیه‌ها و بخش‌هایی می‌باشد که باید به این بخش‌ها توجه شود که خوشبختانه خمام با ظرفیت بالای خود در حوزه گردشگری و آموزشی جزو بخش‌های برتر استان گیلان می‌باشد.

جهان‌آرای لازمه پیشرفت بخش خمام را توجه به دانش آموزان عنوان و بیان کرد: خمام به لحاظ نیروی انسانی و دانش‌آموزی دارای ظرفیت بسیار بالایی در استان گیلان می‌باشد که اگر به این ظرفیت توجه شود بسیاری از مشکلات این بخش در حوزه‌های مختلف حل خواهد شد.

وی با اشاره به بلندپروازی در ساخت مکان‌های آموزشی لازم در استان گیلان گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم به آن اشاره کردند جوانان و نوجوانان آینده‌سازان این انقلاب بوده که باید در مدارس تربیت شوند لذا لازم است برای ایجاد فضای آموزشی لازم بلندپرواز بوده و از هیچ تلاشی برای انجام این امر دریغ نکنیم.

به گزارش  خوبان خبر ، در پایان این مراسم از ۱۱۰ دانش‌آموز برتر در مسابقات ورزشی، علمی، فرهنگی و هنری تجلیل به عمل آمد و جوایزی به این عزیزان اهدا شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads