کد خبر: 183569 - تاریخ: چهارشنبه، 27 فوریه 2019 - 09:33

مدیر کل حمل و نقل جاده‌ای گیلان:

نرخ بلیط اتوبوس تا نیمه اسفند تغییری نمی‌کند

مدیرکل حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان با اذعان به اینکه تاکنون هیچ افزایش قیمت بلیط اتوبوس نداشته‌ایم گفت: طبق آخرین ابلاغ قیمت بلیط های اتوبوس تا این لحظه هیچ افزایش قیمتی نداشته و اگر بنابر افزایش باشد باید تا قبل از ۱۲ اسفند ابلاغ و به اطلاع هم‌وطنان خواهیم رساند.

به گزارش خوبان،  محمدرضا نازک‌کار امروز در نشست خبری با اشاره به آغاز پیش‌فروش بلیط های اتوبوس اظهار کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده توسط مسؤولان، پیش‌فروش بلیط های اتوبوس ویژه ایام نوروز از ۱۲ اسفندماه آغاز می‌شود.

وی با تأکید براینکه مردم می‌تواننرخ بلیط اتوبوس تا نیمه اسفند تغییری نمی‌کندرا خریداری کرده و با خیال آسوده به مسافرت خود بپردازند.

مدیرکل حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان با اذعان به اینکه تاکنون هیچ افزایش قیمت بلیط اتوبوس نداشته‌ایم تصریح کرد: طبق آخرین ابلاغ قیمت بلیط های اتوبوس تا این لحظه هیچ افزایش قیمتی نداشته و اگر بنابر افزایش باشد باید تا قبل از ۱۲ اسفند ابلاغ و به اطلاع هم‌وطنان خواهیم رساند.

نازک‌کار با اعلام آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات رسان مسافربری در استان گیلان افزود: تاکنون با ۱۴۰ شرکت حمل نقل جاده‌ای که شامل ۱۸۱ دستگاه اتوبوس، ۷۸۸ مینی‌بوس و یک هزار ۶۲۴ دستگاه سواری آماده خدمات‌رسانی مسافربری به مردم استان گیلان است.

وی با درخواست از مردم برای خرید سریع بلیط اتوبوس از طریق سایت و مراکز فروش بلیط گفت: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و با توجه به حجم بالای مسافرت در این ایام از مردم استان گیلان خواهش می‌کنم برای خرید بلیط از تاریخ معلوم شده اقدام و خرید بلیط را به‌روزهای واپسین ایام سال نکشانند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads