کد خبر: 183529 - تاریخ: سه‌شنبه، 26 فوریه 2019 - 09:31

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان:

ظرفیت تشکل‌های مردمی برای بهبود وضعیت سیمای شهری استفاده شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان تاکید کرد: ظرفیت تشکل‌های مردمی برای بهبود وضعیت سیمای شهری استفاده شود.

به گزارش خوبان، علی اوسط اکبری مقدم در نشست شهرداران استان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سال جدید و لزوم تقویت خدمات شهری، افزود: از ظرفیت تشکل های مردمی و سازمان های مردم نهاد در بهبود وضعیت سیمای شهری استفاده بهینه شود.

وی برای حضور میدانی خود و مجموعه همکاران حوزه مدیریت شهری در پاکسازی شهرها از زباله اعلام آمادگی کرد و اظهارکرد: امیدوارم مردم با همدلی مضاعف شهرداری‌ها را در انجام وظایف خود همراهی کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با بیان اینکه وجود مشکلات اقتصادی برکسی پوشیده نیست، گفت: شهرداران با تدبیر از ظرفیت های مختلف موجود در استان گیلان برای رونق اقتصادی مجموعه مدیریت شهری استفاده کنند.

اکبری مقدم تصریح کرد: صرفه جویی در هزینه‌ها و مدیریت ویژه اجرای پروژه های عمرانی باید با جدیت در دستور کار شهرداران قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به تاکید استاندار گیلان درباره پرداخت مطالبات حوزه کارگری اشاره کرد و افزود: امیدواریم با پیگیری مستمر و جذب منابع ملی شاهد رفع بخشی از دغدغه های پرداخت مطالبات حوزه شهرداری‌ها باشیم.

وی همچنین خواستار همکاری بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی مرتبط با شهرداری‌ها در جهت تامین منابع مالی مورد نیاز در پرداخت حقوق پرسنل و تعهدات آنان شد.

کد خبر 4552685

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads