کد خبر: 183520 - تاریخ: سه‌شنبه، 26 فوریه 2019 - 09:21

رئیس مجمع نمایندگان گیلان :

توزیع آرد مصرفی نانوایی‌های گیلان به روال گذشته بازگشت

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت حذف ۳۰۰۰ تن از سهمیه آرد گیلان را تصمیمی اشتباه دانست و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مجمع نمایندگان از وزارت جهاد کشاورزی توزیع آرد مصرفی نانوایی گیلان به روال گذشته برمی‌گردد.

به گزارش خوبان، ولی داداشی امروز  اشاره به موضوع سهمیه‌بندی آرد در گیلان اظهار کرد: تصمیم ملی سهمیه‌بندی آرد اشتباه بود و این موضوع از سوی مجمع نمایندگان استان پیگیری و منجر به نتیجه شده است.

وی با اشاره به توزیع آرد یارانه‌ای به قیمت ۶۵۰ و ۹۰۰ تومانی به نانوایی‌ها افزود: ۱۸ هزار تن آرد یارانه‌ای دولت توسط ۸۰ درصد نانوایی‌های استان مصرف می‌شوند و مابقی آن به‌صورت آزاد عرضه می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با اشاره به گردشگر پذیر بودن گیلان گفت: گیلان یکی از شلوغ‌ترین استان‌های کشور در ایام پر ازدحام ازجمله عید نوروز و تابستان است و لازم بود که نانوایی‌های آزاد پز افزایش پیدا کنند و دولت نیز ملزم به تأمین آرد مصرفی آن‌ها است.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اخیراً شرکت بازرگانی دولتی ایران با راه‌اندازی سامانه‌ای توزیع آرد را ساماندهی کرده بود که روند توزیع آن به نظر می‌رسید اشتباه بوده خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری‌هایی که از سوی مجمع نمایندگان گیلان صورت گرفت و رایزنی‌هایی که با وزارت جهاد کشاورزی انجام شد روند توزیع آرد به روال گذشته خود برمی‌گردد و نانوایی‌ها به‌اندازه نیاز مصرفشان آرد دریافت می‌کنند.

داداشی با تأکید بر اینکه وزارت جهاد کشاورزی متعهد شده تا آرد مصرفی گیلان را در حد نیاز تأمین کند تصریح کرد: به‌زودی آرد مایحتاج نانوایی‌های گیلان تأمین خواهد شد و دغدغه نانوایی‌ها که این روزها کمبود آرد و درنتیجه کاهش تولید نان بود پایان پذیرد.

انتهای پیام/۱۳۲۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads