کد خبر: 18351 - تاریخ: شنبه، 9 فوریه 2013 - 12:47

دستگیری دانشجوی دانشگاه آزاد به علت سرقت به عنف در مسیر خمام

خوبان خبر: اکیپ ویژه عملیاتی با تعامل مأموران کلانتری و پاسگاه شهرستان رشت و بخشهای خمام و کوچصفهان و پس از دریافت خبری مبنی بر پرتاب یک خانم از یکدستگاه خودروی پیکان، بلافاصله عوامل کلانتری ۱۵ رشت به محل مورد نظر اعزام

به گزارش خوبان به نقل از 8دی، در پی گزارشهای مردمی مبنی بر وقوع چند فقره سرقت به عنف تحت پوشش مسافرکش توسط سرنشینان دو خودرو در اوایل ماه جاری، موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان آگاهی استان گیلان قرار گرفت.

متعاقب این اخبار، اکیپ ویژه عملیاتی با تعامل مأموران کلانتری و پاسگاه شهرستان رشت و بخشهای خمام و کوچصفهان و پس از دریافت خبری مبنی بر پرتاب یک خانم از یکدستگاه خودروی پیکان، بلافاصله عوامل کلانتری ۱۵ رشت به محل مورد نظر اعزام و خودروی اعلامی را شناسایی و توقیف و به همراه راننده به کلانتری انتقال دادند.

راننده پیکان به هویت عادل ۲۲ ساله ساکن رشت در تحقیقات اولیه اظهار داشت به عنوان مسافرکش، یک مرد و یک خانم را در دو موقعیت مکانی در سطح شهر سوار کرده که ناگهان فرد ناشناس چاقو را روی گلوی آن خانم گذاشته و از من خواست که به بیراهه بروم که به محض رویت ماموران، شخص ناشناس از خودرو پیاده و متواری شده است.

در ادامه رسیدگی به پرونده، متهم به پلیس آگاهی ارجاع که در تحقیقات فنی و پلیسی و اطلاعاتی، هویت واقعی راننده پیکان برای کارآگاهان مشخص گردید که دانشجوی مقطع کارشناسی رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت بوده و نهایتاً به ۶ فقره سرقت به عنف توأم با ضرب و جرح عمدی با استفاده از سلاح سرد و با همدستی فرد دیگری به هویت علیرضا ۱۹ ساله اعتراف کرد.

متهم در جریان تحقیقات اظهار داشت که مالباختگان را به عنوان مسافر در صندلی جلوی خودرو سوار کرده و علیرضا در صندلی عقب خودرو، چاقویی زیر گلوی مالباخته گذاشته و پس از بردن خودرو به یک محل خلوت، اقدام به سرقت اموال از قبیل: طلاجات، وجه نقد، گوشی تلفن همراه و… می‌نموده و در نهایت، مالباخته را در همان محل رها و متواری می‌شدند.

لازم به ذکر است که سارقان جهت شناسایی نشدن از سوی مأموران، با خودروهایی اعم از پراید و پیکان با رنگهای مختلف که همگی متعلق به اعضای خانواده آنها بوده و با پوشاندن یا مخدوش کردن پلاک خودروها، اقدام به سرقت می‌کردند.

سرهنگ کریمی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان یادآور شد: با همکاری متهم، کلیه صحنه‌های سرقت بازسازی و ۴ تن از مالباختگان شناسایی شدند، ضمن اینکه با بهره‌گیری از منابع اطلاعاتی، در حال حاضر متهم ردیف دوم متواری و تلاش جهت دستگیری وی و شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/8


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads