کد خبر: 183339 - تاریخ: چهارشنبه، 20 فوریه 2019 - 15:11

با حضور ساهره اصلانی در ترکیب تیم ؛

ناکامی تیم کبدی بانوان گیلان در مرحله سوم لیگ برتر کبدی استاندارد

مرحله سوم لیگ برتر کبدی استاندارد بانوان گرامیداشت دهه مبارکه فجر با ناکامی تیم کبدی بانوان گیلان به پایان رسید.

به گزارش خوبان،  مرحله سوم لیگ برتر کبدی استاندارد بانوان گرامیداشت دهه مبارک فجر با برگزاری ۲۵ دیدار در سه روز به میزبانی سالن بعثت تهران به پایان رسید.

تیم کبدی گیلان که ساهره اصلانی از خمام در ترکیب خود داشت، در روز اول مسابقات مقابل تیم آداک تهران تن به شکست ۱۹ بر ۷۳ و مقابل تیم ایلام تن به شکست ۲۵ بر ۴۴ داد تا با ناکامی روز نخست را پشت سر بگذارد.

کبدی کاران گیلانی در روز دوم مسابقات روز دوشنبه بیست و نهم بهمن‌ماه در نخستین دیدار به مصاف گلستان رفته و دربی شمالی‌های لیگ را با شکست ۲۷ بر ۵۶ به پایان رساندند تا در شکست‌های خود هتریک کرده باشند.

تیم کبدی گیلان در چهارمین دیدار خود در مرحله سومین لیگ برتر کبدی بانوان به مصاف تیم جهان‌پهلوان تختی ساری رفت و دومین دربی شمالی‌ها را با پیروزی ۴۳ بر ۳۲ به پایان رساند، این برد نخستین و تنها پیروزی تیم گیلان در مرحله سوم مسابقات بود.

روز سوم و پایانی دور سوم یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر کبدی استاندارد بانوان با برگزاری پنج دیدار به پایان رسید و تیم گیلان مقابل تیم فارس با نتیجه ۲۹ بر ۶۴ متحمل شکست شد، کبدی کاران گیلانی در مرحله سوم تن به چهار شکست داده و تنها در یک دیدار به برتری دست یافتند.

به گزارش خوبان، یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر کبدی استاندارد بانوان با حضور ۱۰ تیم در سه مرحله به میزبانی سالن بعثت تهران برگزار شد، هر تیم درمجموع ۱۸ دیدار در این رقابت‌ها برگزار کرد.

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads