کد خبر: 183336 - تاریخ: چهارشنبه، 20 فوریه 2019 - 10:53

فرمانده انتظامی آستانه خبرداد

کشف جسد یک نوزاد در آب‌های ساحلی آستانه‌‌ اشرفیه

برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد یک نوزاد در ساحل روستای ” دستک ” شهرستان آستانه‌اشرفیه، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

به گزارش خوبان ، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از کشف جسد یک نوزاد در آب‌های ساحلی توسط صیادان در این شهرستان خبر داد

سرهنگ ” عیسی روشن قلب ”  با اعلام این خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد یک نوزاد در ساحل روستای ” دستک ” شهرستان آستانه‌اشرفیه، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از حضور در محل، جسد یک نوزاد دختر را در ساحل مشاهده کردند که بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از انجام بررسی کارشناسی مشخص شد ۴ نفر از صیادان روستای دستک که برای صیادی با قایق موتوری به دریا رفته بودند با جسد نوزادی که روی آب شناور و فاقد علائم حیاتی بود مواجه و جسد را به ساحل منتقل کردند.

سرهنگ روشن قلب اظهار داشت: پس از حضور عوامل اورژانس و انجام معاینات اولیه فوت جسد تائید شد و سپس با هماهنگی قضائی و پزشکی قانونی جسد این نوزاد برای بررسی هویت و علت فوت به سردخانه بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه خاطرنشان کرد: بررسی علت حادثه و شناسائی مقصر یا مقصران توسط عوامل انتظامی در دست اقدام است که نتیجه آن متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads