کد خبر: 183199 - تاریخ: دوشنبه، 18 فوریه 2019 - 08:59

استاندلر گیلان:

منابع اعطایی به تولیدکنندگان جهت رونق و اشتغال هزینه شود

استاندار گیلان گفت: منابع مختلفی در راستای رونق کار تولیدکنندگان اختصاص داده می‌شود اما نباید از مسیر خود خارج شوند و باید صرف ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری جهت رونق و ادامه کار باشد.

به گزارش خوبان ، مصطفی سالاری در جلسه کارگروه رفع موانع تولید در استانداری گیلان در رشت اظهار داشت: در راستای وصول مطالبات دستگاه‌های اجرایی، پرداخت تسهیلات و رفع موانع تولید باید مطابق قانون تلاش و پیگیری شود.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: منابع تسهیلاتی در راستای رونق کار تولیدکنندگان استان گیلان باید صرف ایجاد اشتغال، نوسازی ماشین‌آلات و سرمایه‌گذاری جهت رونق و ادامه کار تولیدکنندگان شود و در این زمینه تولیدکنندگان را با مشکل روبه‌رو نکند.

سالاری با اشاره مطالبات برخی دستگاه‌های اجرایی در جلسه کارگروه رفع موانع تولید عنوان کرد: مهم‌ترین اهداف در این جلسه تسریع برخی عملیات و برنامه‌ها و رفع موانع موجود بوده اما به‌معنای وصول مطالبات برخی دستگاه‌های اجرایی نیست

وی با بیان اینکه ساز و کار، قوانین و راهکارهای مختلفی برای رفع مشکلات تولیدکنندگان استانی وجود دارد اعلام کرد: شخص تولیدکننده، پیشنهادات و انتقادات خود را بیان کرده و ما نیز با توجه به مقررات و قوانین موجود در راستای رفع موانع تلاش کرده و راهکار ارائه می‌دهیم.

استاندار گیلان به مسائل پیرامون برخی تصمیمات کارگروه‌های دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و افزود: برخی کارگروه‌ها که توسط عوامل دستگاه‌های اجرایی تعیین می‌شوند، تصمیماتی در راستای برخی عملیات‌ها و برنامه‌ها اتخاذ می‌کنند که باید به راهکار آنان احترام گذاشته شود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به اینکه هدف اصلی کمک به تولیدکنندگان باید در چارچوب قانون باشد بیان کرد: ما همواره با توجه به قوانین مختلف در راستای رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان مختلف راهکار ارائه داده و گام برمی‌داریم و این مساله از اهداف ما است.

استاندار گیلان به منابع تولیدکنندگان گیلانی اشاره کرد و افزود: منابع مختلفی در راستای رونق تولید تولیدکنندگان اختصاص داده می‌شود اما نباید از مسیر خود خارج شوند و نباید در بخش و عملیات دیگری هزینه شوند که این کار برخلاف قوانین موجود است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads