کد خبر: 182951 - تاریخ: چهارشنبه، 13 فوریه 2019 - 10:13

۴۰ قدم برداشتیم، در برف و باران نیز!/تکلیف را مشق کردیم برای آنان‌‌که باید

۲۲ بهمن امسال گیل‌مردان و شیرزنان گیلانی تکلیف‌گرایی را در عصر ترور نرم رسانه‌ای برای برخی مشق کردند که اگر نگاهی نتیجه گرا داشتند عطر اقتصادی آش ماحصل از دست‌پخت مسؤولان آن‌چنان هم دهان‌سوز نبود که برایش اینگونه دلبری کنند.

به گزارش خوبان، در ۲۲ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۷ هجری شمسی، یعنی همین دیروز که به‌سرعت برق و باد از ما گذشت؛ حماسه‌ای دیگر از ملتی رقم خورد که داعیه‌دار فرهنگ، رشادت، عزت، ایستادگی و اسلامی هستند که بیش از هزار و ۴۰۰ سال در برابر قومی ملعون به بار نشست و در این سال‌ها در حال انتقال و دست‌به‌دست شدن از سوی آزادیخواهان به سراسر این کره خاکی است.

و اما این شهر، رشت؛ همان‌که ما می‌گوییمش «رشت، بهشت» امروز قدری بیش از بیش خاطره ساز شد، قدری بیشتر ازآنچه قلم یارای توصیفش باشد، اینجا رشت، شهر فرهنگ و تمدن، شهری که بسیاری حسرت زیستن در آن را دارند، شهر هزار رنگ، شهر خلاق در هر آنچه به ذهن متبادر می‌شود، شهر باران و خاطره‌ها، شهری که ثابت کرد آنچه برخی کوته‌نظران قومیت‌گرا درباره‌اش تصور می‌کنند حقیقت ندارد و عشق به میهن، ولایت و اسلام در جانِ این مردم است.

آنچه از تمامیِ تصاویرِ حقیقیِ خلق‌شده به دستِ تصویرنگاران بومی و غیربومی در راهپیمایی ۲۲ بهمن تماشایی رشت در بهمن ۹۷ برای آیندگان و ثبت در تاریخِ این ملتِ همیشه درصحنه به تاریخ پیوست، گویای غیرت و شوری است که پس از ۴۰ سال ایستادگی مردمِ ایران و در کشاکشِ جنگ‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان اسلام و ایران هنوز مانا و مستحکم است.

امروز در این شهرِ بهشتی، در این استان سراسر سبز و زیبا، باران به حدی بود که بدون چتر نمی‌شد از خانه بیرون زد، اما آمدند، همه باهم، با ریش و بدون ریش، با چادر و بدون چادر، پیر و جوان، حتی فرزندانشان را نیز آوردند تا ضامن سال‌های آتی انقلابی باشند که پدران و مادرانشان، در بهمن ۵۷  برایشان جمهوریت به‌علاوه اسلامیت را ضمانت کردند تا به یاوه‌گویانِ دورِ دیراندیش ثابت کنند، سیاهی‌لشکر عمر سعد نه تکرار می‌شود و نه تَکرار!

۲۲ بهمن امسال گیل‌مردان و شیرزنان گیلانی تکلیف گرایی را در عصر ترور نرم رسانه‌ای، برای برخی مشق کردندکه اگر نگاهی نتیجه گرا داشتند، عطر اقتصادی آش ماحصل از دست‌پخت مسؤولان آن‌چنان هم دهان‌سوز نبود که برایش  اینگونه دلبری کنند و در مقابل تکلیف را در حفظ نظامشان دیده‌اند که این‌گونه و البته همواره بی‌منت پای انقلاب و آرمان آن ایستاده‌اند.

آری، یک آری دیگر به‌قدر یک قول تا به امامِ دل‌ها، خمینی کبیر رضوان‌الله علیه بگوییم بر آن عهد که بستیم، هستیم هنوز و یک آری به آنکه می‌دانیم که مشکلات اقتصادی کشور زیاد شده، مردم از اوضاع نابسامانِ معیشتی گله دارند و رهبر فرزانه انقلاب نیز این حقِ حقیقی را به همگی ما می‌دهند و به‌علاوه آن خواستار مطالبه گری ما از مسؤولان امر هستند.

اما در پاسخ به آن‌ها که قصدِ قربت دارند! و برای رسیدن به تعبیرِ آنچه خود درست می‌پندارند اما با گفتار و رفتار ناصواب می‌خواهند حقانیت انقلاب را گره به رفتار برخی بالادستی‌هایی که بعضاً با فرامین امامین این انقلابِ نور غریبه و غریب‌اند و نه سوار بر این کشتیِ حیات‌بخش انقلاب که به قول ما گیلانی‌ها بر تیلرهای خرابِ دشمن سواره‌اند باید گفت که اگر من مسلمانم و نمازهایم را به‌وقت نمی‌خوانم، اسلام نیز مشکل دارد؟ خیر، ماهیت همان است که همه می‌دانیم، البته که همه باید برای آبادانی این کشور بکوشیم و مادامی که دست‌به‌کار نشدیم و قدمی برنداشتیم نمی‌توانیم به وضع موجود اعتراض کنیم.

بله انتخاب کردیم و امروز باید پای انتخاب خود بایستیم، چه‌بسا انتخابِ ما از میدان به در شد اما ایستادیم، نهایتِ انتخابِ آن‌ها که در ۲۲ بهمن حماسی امسال خلافِ ایستادگی مردم حرف زدند و حضورِ پرشورشان را به سخره گرفتند، به قول عزیزی تنها گلابی برجام و بدعهدی  طرف مقابل شد، اما ما ایستادیم و به این‌ انتخاب نیز آری گفتیم و حامی این انتخاب هستیم.

امروز همه باید تمام‌قد، بایستیم و ایستادیم، گرچه برخی نرفتند اما خیلِ عظیمِ درصحنه این بار برای حمایت از انقلابی رفتند که حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی امروز ریاست‌جمهوری‌اش را بر عهده دارد، پس آنچه امروز تکلیفِ تمامی ماست، حمایت از انقلابی است که با تغییر ریاست دولت‌های مختلفش پابرجاست و کشور را از تمامی گزندهای دشمنان حفظ کرده و می‌کند.

ما همه، از انتخاب‌های پرتَکرار و نتایج انتخاباتِ رنگی و تعصب‌های نابجایِ فتنه‌سازی که موجب حرمت‌شکنی به ساحت مقدس اباعبدالله‌الحسین (ع) همان سفینه النجاتی که خاتم الرسل؛ محمد مصطفی (ص)، از آن یاد کردند ناراحت و دل‌سوخته‌ایم، اما سفینه نجات بشریت امروز پیوستن به سفری است که در کشتی نجات جمهوری اسلامی ایران به سکان‌داری امامِ پیدا در قلوب‌ و پنهان از دیده‌ها شکل می‌گیرد، پس باید برای حراست از این کشتی و دعوت از مسافرین برای همراهی در این سفر پرثمر تلاش کنیم.

ما نیز نگرانِ معیشت خودمان و هم‌وطنانمان در جای‌جای میهنیم، اما می‌سازیم، ایران را، عزت را، میهن را و برای رسیدن به آرمان رفیعِ انقلاب ۵۷ و ایستادگی پدران و مادرانمان در مقابل وطن‌فروشان پهلوی که ساختن تمدن جهانی اسلامی و انتشار موج بیداری اسلامی به اقصی نقاط جهان بود، می‌‌ایستیم و این تمدنِ جهانی را می‌سازیم.

فاطمه احمدی ماشک

پایگاه خبری تحلیلی خوبان خبر: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

انتهای پیام/۳۳۸۹


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads