کد خبر: 182906 - تاریخ: دوشنبه، 11 فوریه 2019 - 20:22

در جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی خمام و چوکام مطرح شد:

دشمنان ایران میدان نبرد را از فضاهای جغرافیایی به فضای ذهنی تغییر داده اند/ راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده همبستگی ملی و تجلی مردم به آرمان ها انقلاب است

فرمانده سپاه مقداد شهرستان رشت با اشاره به هرتحولی در جامعه مشروط به تحول در اندیشه هاست و قلمرو شکوه یک ملت به افق های ذهنی آنها بستگی دارد، اظهار داشت: به همین دلیل است که دشمنان ایران میدان نبرد را از فضاهای جغرافیایی به فضای ذهنی تغییر داده اند.

به گزارش خوبان خبر؛ حجت‌الاسلام حامد اسداله زاده پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در خمام اظهار داشت: در این چهل سال حوادث فراوانی اتفاق افتاده که هرکدام از این حوادث در سیستم حکومتی دنیا رخ می داد آن سیستم از هم می‌پاشید اما انقلاب اسلامی تمام فتنه‌ها را پشت سر گذاشت.

امما جمعه خمام  ریزش و رویش انقلاب را از خصوصیت‎های حرکت‌های الهی دانست و افزود: عملکرد بد افراد ساده لوح یا نفوذی یا فریب خورده را نباید به حساب انقلاب بگذاریم.

وی با بیان اینکه انقلاب نعمت الهی است که باید شکر کرد، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را بازدارنده عنوان کرد و اظهارداشت: این راهپیمایی نشان دهنده همبستگی ملی و تجلی مردم به آرمان ها انقلاب است.

 حجت‌الاسلام حامد اسداله زاده  بیان این که مردم آمده‌اند‌تا اعلام کنند که لحظه ای از آرمان‌های انقلاب اسلامی غفلت نخواهند کرد افزود: حضور حماسی امروز ملت ایران نشان از آن دارد که مردم در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور همیشه حاضر بوده و تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی  می‌کنند.

فرمانده سپاه مقداد شهرستان رشت همچنین صبح امروز در جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی مردم دهستان چوکام با اشاره به هرتحولی در جامعه مشروط به تحول در اندیشه هاست و قلمرو شکوه یک ملت به افق های ذهنی آنها بستگی دارد، اظهار داشت: به همین دلیل است که دشمنان ایران میدان نبرد را از فضاهای جغرافیایی به فضای ذهنی تغییر داده اند.

سرهنگ حسن امینی با اشاره به اینکه عاشورا به ما درس مقاومت داد و انقلاب اسلامی با مقاومت و ایستادگی به ۴۰ سالگی رسید نه با مذاکره با دشمنان بیان داشت: حفظ سرزمین در دوران جمهوری اسلامی ایران یکی از افتخارات انقلاب اسلامی است .

وی  با بیان اینکه طی ۱۹۶ سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلومتر از خاک ایران را پادشاهان به باد دادند، گفت: امروز جمهوری اسلامی نه به کسی ظلم می کند و نه ظلم میپذیرد، این انقلاب یک عقبه ی فداکارانه ای دارد.

فرمانده سپاه مقداد شهرستان رشت گفت: امروز تنها نظامی که روی پای خود و بدون تاثیر از بیگانه و دشمن، هم با دشمن مقابله می کند و هم به پیش می رود جمهوری اسلامی است.

سرهنگ حسن امینی با اشاره به اینکه امروز تمام تلاش دشمن، به همین نقطه متمرکز است، افزود : دشمن سلطه گری خود را گسترش دهد و در عرصه های مختلف (فرهنگی، سیاسی و به ویژه اقتصادی) دست ستم خود را بر سر این ملت بگستراند.

 

انتهای پیام/۲۳۳۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads