کد خبر: 182812 - تاریخ: دوشنبه، 11 فوریه 2019 - 12:35

در جشن 40سالگی انقلاب؛

باران هم مانع حضور مردم خمام در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشد

نم نم باران زمستانه طراوت خاصی به هوای خمام بخشید و از ساعت اولیه صبح، مردان و زنان در گوشه و کنار خمام خود را به ایستگاه های انقلاب رساندند تا سرود وحدت را برای چهلمین بار تکرار کنند.

به گزارش خوبان خبر؛ نم نم باران زمستانه طراوت خاصی به هوای خمام بخشید و از ساعت اولیه صبح، مردان و زنان در گوشه و کنار خمام خود را به ایستگاه های انقلاب رساندند تا سرود وحدت را برای چهلمین بار تکرار کنند.

مردم خمام از یک هفته گذشته با تهیه و تدارک پلاکاردها و آذین بندی معابر و خیابان‌ها خود را برای خلق حماسه‌ای دیگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن آماده کردند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور خیل عظیم مردم انقلابی خمام در زیر باران زمستانی برگزار و مردم همیشه در صحنه بخش با حضور در راهپیمایی، بار دیگر با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» حضور پرشکوه و بصیرت خود را به منصه ظهور گذاشتند.

نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اسلامی همگام با سایر اقشار، حضوری پرشور و حماسی در راهپیمایی ۲۲بهمن و گرامی‌داشت پیروز انقلاب اسلامی دارند.

در  خمام نیز راهپیمایان با تجمع در جنب اداره آموزش و پرورش ، با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و استقلال آزادی جمهوری اسلامی به سمت مسجد جامع خمام حرکت کردند.

حجت الاسلام اسداله زاده امام جمعه خمام ، سخنران مراسم امروز در خمام بود.

 

انتهای پیام/۵۲۳۳۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads