کد خبر: 182791 - تاریخ: یکشنبه، 10 فوریه 2019 - 19:26

مدیرکل بیمه تامین اجتماعی گیلان:

ضریب نفوذ بیمه‌ای استان گیلان ۴۸ درصد است

مدیرکل بیمه تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه ضریب نفوذ بیمه‌ای در این استان ۴۸ درصد است، گفت: در سال‌های اخیر حسیاست مردم نسبت به بیمه بیش از گذشته بوده است.

به گزارش خوبان، جمیل حق‌پرست ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان جدید بیمه تامین اجتماعی شعبه بندرانزلی، اظهارکرد: ۶۲ درصد جمعیت بندرانزلی بیمه شده تامین اجتماعی هستند در حالی که ضریب نفوذ بیمه‌ای کل جمعیت گیلان ۴۸ درصد است.

وی افزود: متاسفانه با وجود تلاش‌های صورت گرفته در سال‌های اخیر حساسیت مردم نسبت به بیمه آنگونه که باید نبوده و افراد تنها در صورت از دست دادن توان کاری و نداشتن درآمد، به فکر بیمه می افتند.

حق پرست با اشاره به اینکه شعبه بندرانزلی این سازمان از شعبه تیپ یک کشوری محسوب می شود، گفت: بندرانزلی ۳۱ هزار بیمه شده اصلی و ۱۱ هزار مستمری‌بگیر دارد که با افراد تحت تکفل ۹۸ هزار نفر را تحت پوشش بیمه‌ای خود قرار داده است.

وی به اهمیت توجه به مقوله مهم بیمه از سوی مردم تأکید کرد و ادامه داد: خوشبختانه آمار گروه‌های بیمه‌شدگان خاص در استان گیلان افزایش یافته و این امر بیانگر فرهنگ مردم و توجه آنان به این نوع بیمه است.

مدیرکل بیمه تامین اجتماعی گیلان با اشاره به افتتاح ساختمان جدید تامین اجتماعی شعبه بندرانزلی، اظهارکرد: کلنگ احداث این پروژه در سال ۹۵ در زمینی به مساحت هزار و ۹۰۰ متر زده شد و پس از ۲۴ ماه با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان و زیربنای ۳ هزار و ۲۰۰ متر در سه طبقه به بهره برداری رسید.

کد خبر 4538663

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads