کد خبر: 182719 - تاریخ: یکشنبه، 10 فوریه 2019 - 14:05

در نهمین روز از دهه مبارک فجر؛

نمابشگاه صنایع دستی روستایی در لات کته سر افتتاح شد

نمابشگاه صنایع دستی روستایی با حضور مسولین بخش در روستای لات کته سر افتتاح شد.


به گزارش خوبان خبر؛ سرپرست بخشداری خمام ظهر یک شنبه در نهمین روز از دهه مبارک فجر در جریان افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در لات کته سر، اظهار کرد: یکی از اهداف برگزاری چنین نمایشگاهی محوریت بخشی به هنر بومی و محلی است.

رضا مهدوی برگزاری نمایشگاه هایی از این دست را در راستای حمایت از هنرمندان بومی برای عرضه محصولات و تشویق آنان به ادامه فعالیت دانست و تصریح کرد:  نمایشگاه ها محلی برای آموختن روش هایی برای بازاریابی، شناخت بازار و مشتری یابی است.

وی گفت: سرمایه گذاران بخش صنایع دستی باید با روش های نوین بازاریابی، زمینه ارائه تولیدات را در بازارهای داخلی و خارجی فراهم و مسئولان امر، بستر آشنایی سرمایه گذاران و هنرمندان با بازار کار را آماده کنند.

سرپرست بخشداری خمام با اشاره به اینکه خمام جز مناطق گردشگری و روستای فشتکه اول جز روستای ملی حصیر نیز محسوب می شود، گفت:  باید برند سازی و جلب سرمایه و ارتقاء محصولات، در فکر کسب سهم صنعتگران خود در خارج از مرزها باشیم.

 

 

گفتنی است،سرپرست بخشداری خمام در این مراسم ضمن بازدید از صنایع دستی هنرمندان در گفتگو با آنان با روش‌ها و چگونگی فعالیت‌های آنان نیز آشنا شد.

مهدوی با ابراز امیدواری از برگزاری چندین نمایشگاه این‌چنینی در هر فصل از سال، اذعان داشت : باید بتوانیم توانایی و تولید بخش خمام را بالا برده، که خوشبختانه ۸۰ درصد از تسهیلات پرداخت شده از سوی دولت در استان گیلان به مشاغل خانگی اختصاص داشته است

به گزارش خوبان خبر ، در این نمایشگاه در قالب ۱۱ غرفه محصولات تولیدی هنرمندان صنایع دستی گیلان و خمام  شامل حصیر ، رشتی دوزی ، زیورآلات ، فرش ، خراطی ، گلیم ، معرق کاری ، سفالگری و لباس محلی به مدت ۳ روز در روستای لات کته سر معرض نمایش و عرضه مستقیم گذاشته شده است.

 

انتهای پیام/۱۳۲۱۳۲۳۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads