کد خبر: 182650 - تاریخ: جمعه، 8 فوریه 2019 - 21:30

مسابقه شطرنج سیمولتانه امیر پور رمضانعلی با شطرنج‌بازان خمامی برگزارشد:

پور رمضانعلی: امکان موجود در بخش در حد شطرنجبازان خمام نیست / عابدی: مکانی مناسب و در خور شان شطرنجبازان خمامی قرار گیرد

رئیس هیئت شطرنج خمام با اشاره به وضعیت ساختمان این هیئت،گفت: این ساختمان کفاف حضور شطرنجازان را ندارد ، لذا از مسولین ذیربط در خواست می گردد تا یک مکانی مناسب و در خور شان شطرنجبازان خمامی قرار گیرد.

 رئیس هیئت شطرنج خمام در گفتگو با خوبان خبر با اشاره مسابقه شطرنج همزمان (سیمولتانه) امیر پور رمضانعلی استاد بزرگ ایران با شطرنج‌بازان خمامی اظهار داشت: این مسابقه به عصر امروز  مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور چهل شطرنج باز خمامی در سالن ورزشی امام حسین (ع) خمام برگزار شد.

رضا عابدی گفت: در این رقابت جذاب و دیدنی امیر پور رمضانعلی توانست به ۳۸ پیروزی و یک تساوی و یک باخت در مقابل حریفان دست یابد.

وی هدف از برگزاری این برنامه را ایجاد نشاط اجتماعی ، اشاعه و گسترش شطرنج عنوان کرد.

 رئیس هیئت شطرنج خمام با اشاره به وضعیت ساختمان این هیئت،گفت: این ساختمان کفاف حضور شطرنجازان را ندارد ، لذا از مسولین ذیربط در خواست می گردد تا یک مکانی مناسب و در خور شان شطرنجبازان خمامی قرار گیرد.

استاد بزرگ شطرنج کشورمان نیز حاشیه مسابقه سیمولتانه در گفتگوبا خبرنگار خوبان خبر اظهار داشت: در امروز شرایطی به وجود آمد که در خمام به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در یک مسابقه سیمولتانه یا شطرنج همزمان در مقابل چهل نفر از شطرنج بازان خوب خمامی قرار بگیرم.

امیر رضا پور رمضانعلی افزود: اکثر بازیکنان حاضر در این رقابت از شطرنج بازان خوب خمام هستند و امیدوارم این رقابت بسیار جدی و سخت، به پیشرفت شطرنج خمام کمک کند .

وی برگزاری چنین رقابت هایی را موجب تقویت شطرنج بازان و ترویج ورزش شطرنج در خمام  دانست و تاکید کرد: این رقابت موجب می شود بازیکنانی که در مسیر پیشرفت قرار دارند با محک زدن خودشان در مسابقاتی از این دست در برابر یک بازیکن قوی تر از خود،به نقاط ضعف و قوت پی برده و با آنالیز بازی انجام شده، خود را در مسیر پیشرفت هرچه بیشتر قرار دهند.

پور رمضانعلی با اشاره به اینکه امکان موجود در بخش در حد شطرنجبازان خمام نیست،افزود: ساختمان مناسب در اختیار هیات شطرنج خمام نمی باشد تا نوجوانان و جوانان در این مکان در حدی رشد پیداکند.

استاد بزرگ شطرنج ایران در پایان بیان اینکه از مسولین در خواست می گردد تا ساختمانی مناسب برای شطرنجبازان فراهم کند،اظهار داشت: شطرنجبازان خمام پناسیل های زیادی برای حضور در تیم ملی دارند.

 

انتهای پیام/۴۲۳۲۶


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads