کد خبر: 182566 - تاریخ: چهارشنبه، 6 فوریه 2019 - 17:03

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در رشت:

افزایش ۲/۵ برابری اعتبارات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از افزایش ۲/۵ برابری اعتبارات اشتغالزایی مددجویان این نهاد خبر داد و گفت: اعتبار اشتغال مددجویان برای سال آینده به ۵ هزار میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش خوبان، سید پرویز فتاح ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رودبار که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت ایام دهه فجر و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم، گفت: اقتدار و عزت امروز مرهون و مدیون امام خمینی (ره) و شهدا است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی در کشور عمل نکردن مسئولان به وعده های خود است، افزود: این موضوع از آفت‌های کشور است.

فتاح عزت مردم ایران را مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی عنوان کرد وگفت: امروز تمام دنیا در برابر اقتدار و عزت  انقلاب اسلامی تسلیم شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمنان از هر فرصت برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کنند، ادامه داد: دشمنان با اعمال شدیدترین تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی می‌خواهند مردم ایران را نسبت به نظام نا امید کنند اما پیروز اصلی این میدان مردم ایران هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه مسئولان وام‌دار ملت ایران هستند، افزود: مردم در سخت‌ترین شرایط همواره پای نظام و آرمان‌های امام راحل و شهدا و انقلاب اسلامی مانده‌اند و در شرایط حساس کشور هم جلوتر از مسئولان عمل می‌کنند.

فتاح با اشاره به اینکه در شرایط سخت اقتصادی، بیشترین آسیب متوجه محرومان و مددجویان کمیته امداد است، گفت: ما خادمان ملت به ویژه محرومان هستیم و باید با تمام توان از ظرفیت‌های موجود برای حل مشکلات نیازمندان بهره گیریم و اجازه ندهیم فشار اقتصادی بیشتری به مددجویان وارد شود.

وی بر ضرورت ایجاد وفاق و همدلی در کشور تاکید و تصریح‌کرد: افزایش ۶۰ درصدی کمک‌های مردمی به نیازمندان در گیلان، یکی از این همدلی‌ها و وحدت مردم است که باعث ناامیدی دشمنان می‌شود.  

فتاح با قدردانی از دولت و مجلس به دلیل همراهی با کمیته امداد برای حل مشکلات مددجویان، اظهارکرد: تصویب تبصره ۱۶ بودجه در مجلس باعث شد تا اعتبار اشتغال این نهاد از ۲ هزار میلیارد تومان به ۵ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads