کد خبر: 182505 - تاریخ: چهارشنبه، 6 فوریه 2019 - 11:52

طی مراسمی :

دانش آموزان برتر علمی بخش خشکبیجار تجلیل شدند

روز گذشته همایش تجلیل از دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی هنری و قرآن و نماز با حضور جمعی از مسئولان بخش در سالن اجتماعات مرحوم ظهیری آموزش و پرورش خشکبیجار برگزار گردید.

به گزارش خوبان خبر؛ روز گذشته همایش تجلیل از دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی هنری و قرآن و نماز با حضور جمعی از مسئولان بخش  در سالن اجتماعات مرحوم ظهیری آموزش و پرورش خشکبیجار برگزار گردید.

هادی علیجانی در این مراسم با قدردانی از فعالیت های انجام شده در آموزش و پرورش خشکبیجار گفت: رسیدن به افق های روشن انسانی با علم و معنویت میسر است. 
رئیس آموزش و پرورش خشکبیجار  تربیت را امری بسیار ضروری دانست و افزود: همانگونه که توجه به رشد علمی لازم است، تربیت دینی و اجتماعی نیز اجتناب ناپذیراست و اگر دانش آموزی به لحاظ علمی خوب باشد اما بدون داشتن تربیت دینی بطور حتم دچار مشکل مواجه خواهد شد. 

وی پیشرفت های ایران اسلامی در زمینه های هسته ای و علمی را حاصل تلاش های معلمان ومدیران آموزش وپرورش خواند و گفت: با شناسایی ستارگان علمی در شهرها و مناطق مختلف کشور، از وجود آنان باید در تمامی عرصه ها استفاده شود. 

هادی علیجانی خاطرنشان کرد: برای ایجاد یک جامعه خلاق، ضروری است به فعالیت هایی که کمک به افزایش خلاقیت دانش آموزان می کند توجه بیشتری شود.

به گزارش خوبان خبر ، این همایش با اجرای برنامه‌های متنوع برگزار شد و با اهدای لوح تقدیر و هدیه به دانش آموزان برتر پایان رسید.

 

انتهای پیام/۵۳۳۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads