کد خبر: 182504 - تاریخ: چهارشنبه، 6 فوریه 2019 - 13:02

سرپرست بخشدار خمام:

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن نمایش ‌دهنده پای‌بندی مردم به آرمان‌های انقلاب است

 سرپرست بخشدار خمام راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن را نمایش ‌دهنده پای‌بندی مردم به آرمان‌های انقلاب دانست و گفت: به همین دلیل باید تلاش شود حضور پررنگ مردم در این مراسم محقق شود.

به گزارش خوبان، رضا مهدوی ظهر امروز در نشست هماهنگی راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن خمام که در سالن اجتماعات بخشداری خمام برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و تسلیت ایام فاطمیه، اظهارکرد: حضرت فاطمه زهرا(س) اسوه و الگوی همه مردان و زنان مومن است.

سرپرست بخشدار خمام به صبغه فاطمی ایام‌الله دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امسال با عنایت حضرت فاطمه زهرا (س) شاهد راهپیمایی پرشورتر و حضور گسترده مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن خواهیم بود.

وی افزود: ملت ایران در تمام صحنه های انقلاب اسلامی با بصیرت و آگاهی حضوری فعال و منسجم داشته و بارها با حضور به موقع خود تمام توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند.

سرپرست بخشدار خمام تاکید کرد: ملت ایران با درک شرایط حساس کنونی و حضور حماسی در راهپیمایی بهمن ۲۲ امسال بار دیگر به جهانیان به ویژه دشمنان نظام ثابت خواهند کرد که از آرمان های والای نظام و انقلاب دست نخواهند کشید.

این مسئول از همه مردم  دعوت کرد با حضور گسترده خود در این راهپیمایی بار دیگر با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کنند.

 رضا مهدوی ،با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند،عنوان کرد:تلاش اعضای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی بخش بر این است که زمینه حضور پررنگ مردم را  راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن فراهم آورند.

 سرپرست بخشدار خمام راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن را نمایش ‌دهنده پای‌بندی مردم به آرمان‌های انقلاب دانست و گفت: به همین دلیل باید تلاش شود حضور پررنگ مردم در این مراسم محقق شود.

 

انتهای پیام/۲۱۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads