کد خبر: 182231 - تاریخ: شنبه، 2 فوریه 2019 - 11:54

در دومین روز از دهه مبارک فجر؛

چهلمین گلبانگ انقلاب در بخش خمام نواخته شد

صبح شنبه همزمان با سراسر کشور و به یاد ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور رأس ساعت ۹:۳۳ «زنگ انقلاب» در مدارس شهری و روستایی بخش خمام  طنین انداز شد.

به گزارش خوبان خبر؛  صبح شنبه همزمان با سراسر کشور و به یاد ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور رأس ساعت ۹:۳۳ «زنگ انقلاب» در مدارس شهری و روستایی بخش خمام  طنین انداز شد.

مراسم نمادین و مرکزی این برنامه در مدرسه دختراته «شهید محمود صادقی »خمام برگزار شد و دانش آموزان مدارس خمام شاهد نواخته شدن «زنگ انقلاب» بودند.

 مدرسه دختراته «شهید محمود صادقی »خمام با خواندن سرود «خمینی ای امام» سالروز ورود تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی به کشور را پس از سال‌ها تبعید گرامیداشتند.

سرپرست بخشداری خمام در این مراسم نمادین با گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب، گفت: خدا را شاکریم که با وجود همه فراز و نشیب‌ها امروز چهل سالگی انقلاب را جشن می گیریم.

رضا مهدوی گفت:دانش آموزان در تاریخ این کشور همیشه حماسه‌ساز وحماسه‌ بوده‌اند. نقش دانش آموزان در مبارزه برای پیروزی انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است.

رئیس آموزش و پرورش خمام نیز در آیین نواختن زنگ انقلاب، دهه فجر را فرصتی برای تبیین اهداف انقلاب و انتقال مفاهیم و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی به نسل جدید دانست و بیان داشت: انقلاب برخاسته از مردم است و این جشن‌ها نیز متعلق به آ‌ن‌ها‌ست و ما باید زمینه حضور آن‌ها را فراهم کنیم.

محمود کنعانی با بیان اینکه دهه‌فجر یادآور روزهای پیروزی انقلاب است، افزود: هدف از برنامه‌های دهه‌فجر انتقال ارزش‌های انقلاب و نظام به نسل جوان و پویای جامعه است.

گفتنی است ، این مراسم هر ساله روز دوازدهم بهمن‌ماه همزمان با ورود امام راحل به میهن صورت می‌گرفت اما به دلیل تقارن با روز جمعه دو تعطیلی مدارس امروز و سیزدهم بهمن‌ماه انجام شد.

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads