کد خبر: 181861 - تاریخ: یکشنبه، 27 ژانویه 2019 - 13:23

دهیار روستای جفرود بالا مطرح کرد:

روستای جفرود بالا تحت پوشش صد درصدی بیمه روستایی و عشایر قرار گرفته است/اشتغال زایی جوانان بومی روستای جفرود بالا از الویت های است

ترابی گفت: روستای جفرود بالا تحت پوشش صد درصدی بیمه روستایی و عشایر قرار گرفته است.

به گزارش خوبان خبر؛ دهیار روستای جفرود بالا از اقدامات منطقه آزاد انزلی جهت توسعه و آبادانی روستاهای محدوده منطقه و اجرای پروژه های عمرانی گفت: روستای جفرود بالا یکی از روستاهای محدوده منطقه آزاد انزلی بخش خمام می باشد که به علت ایجاد سازمان منطقه آزاد تحت پوشش این سازمان قرار گرفته است.
 
حر ترابی اظهار کرد: احداث پارک کودک و خانواده سر تیپ شهید محمود ترابی با مساحت ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان ، ساخت مسجد امام حسین (ع) با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان از اقدامات سه سال اخیر در بخش عمرانی بوده است. 
 
دهیار روستای جفرود بالا با بیان اینکه بیش از ۱۰۰۰ متر از کوچه های روستای جفرود بالا آسفالت شده است، اظهار داشت:  اخیراً نیز با اعتبارات جدید پیش از ۷۰۰ متر دیگر به آسفالت روستا اضافه شده است.  
 
وی با ذکر اینکه دفع زباله های روستا بسیار منظم انجام می شود گفت: ۱۵۰ تا ۲۰۰ متر لوله گذاری در دفع آب های سطحی روستا با اعتبار  100 میلیون تومان توسط  منطقه آزاد انزلی اختصاص داده شده است.
 
وی خاطر نشان کرد : همچنین روستای جفرود بالا تحت پوشش صد درصدی بیمه روستایی و عشایر قرار گرفته است.
 
ترابی،  خرید میز و نیمکت در سطح مدرسه روستا و اجرایی کردن سرعت گیردر دست اندازهای خیابان، گذاشتن سطل زباله و تابلودر خیابان ها را  با اعتبار ۴۰ میلیون تومان از خدمات محیطی عنوان کرد و گفت: کمک به برگزاری مراسم فرهنگی و هنری از سوی دهیار انجام می شود.
 
وی با بیان رضایت از خدمات منطقه آزاد انزلی در روستای جفرود بالا  گفت: از سوی منطقه آزاد انزلی در بحث گردشگری بسیار کمک و حمایت شده و با کمک این سازمان در اشتغال افراد بومی و جوانان روستا در منطقه آزاد انزلی، قانون جذب ۵۰ درصدی طرح هایی در دست اجراست.
 
دهیار روستای جفرود با توجه به ساختار روستا در کنار ساحل ، راه اندازی آبزی پروری را برای اشتغال روستاییان تاثیر گذار خواند و گفت: در راستای اشتغال بیشتر ایجاد استخرهای پیش ساخته ماهی با همکاری و نظارت  شرکت پیشتیبان و با پرداخت وام های مختلف به افراد روستا صورت گرفته که در این طرح به هر واحد تولیدی ۳۵ میلیون تومان وام کم بهره با تنفس یکساله پرداخت خواهد شد.
 
وی با اشاره به ساخت مدرسه در این روستا با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان عنوان کرد: اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیون تومان برای تقویت شبکه برق روستا و نیز اعتبار ۲۰ میلیون تومانی برای تعمیر ساختمان دهیاری در نظر  گرفته شده است .
 
ترابی در پایان با عنوان انجام مدیریت ساحلی روستای جفرود بالاگفت: مدیریت ساحل در روستا شامل ستاد سلامت دریا ، کمک در دفع زباله ، حمایت از ناجیان غریق و مدیریت روزانه از سوی مدیران سازمان با حمایت منطقه آزاد انزلی انجام می شود.
 
انتهای پیام۸۵۲
 
 
 

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads