کد خبر: 18174 - تاریخ: پنج‌شنبه، 7 فوریه 2013 - 09:00

مراسم یادواره شهدا به همت حوزه مقاومت بسج کوثرالنبی خواهران خمام + تصاویر

خوبان خبر: نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد در این مراسم خاطر نشان کردند: مردم ما برای احیای دین قیام کردند.

به گزارش خوبان، مراسم یادواره شهدا به مناسبت ایام الله دهه ی مبارک فجر توسط پایگاه حضرت فاطمه (س) حوزه مقاومت بسیج کوثرالنبی خمام صبح امروز (1391/11/18) برگزار گردید.

در ابتدای مراسم آقای کاظمی، مجری برنامه، به بیان دکلمه و خاطراتی از شهدا پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام انصاری ، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت ، طی سخنانی، اظهار داشتند: اگرچه ما در برخی حوزه های اقتصادی با مشکل مواجه هستیم اما با این وجود، کشور ما یکی از مستقل ترین کشورهای دنیاست.

حجت الاسلام انصاری رمز پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و تداوم آن در دوره های آینده را در سه رکن اساسی دانستند.

ایشان اسلامیت نظام را رکن اول پیروزی انقلاب اسلامی دانستند و خاطر نشان کردند: مردم ما برای احیای دین قیام کردند.

5

 

حجت الاسلام انصاری ، ولایت فقیه را دومین رکن پیروزی انقلاب دانستند وافزودند: فتنه های سال های 78 و 88 را ولی فقیه جمع کردند. به همین خاطر بیش ترین تهاجمات از سوی دشمن بعد از اصل دین، به سمت رهبری است.

ایشان خانواده ی رهبری را منزه از ورود به دنیای سیاست و اقتصاد دانستند و در این زمینه به خاطره ای از رهبر معظم انقلاب اشاره کردند که در توصیه ای به دامادشان، پذیرفتن ایشان به عنوان داماد را منوط به دوری از پست های سیاسی می دانستند.

SAM_2816

3

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد، نقش مردم در انقلاب اسلامی را به عنوان رکن سوم پیروزی انقلاب ، بسیار مهم و ارزشمند ارزیابی کردند و خاطرنشان کردند: هم دین و هم رهبری بدون حضور مردم امکان پذیر نیست.  در دوران منتهی به انقلاب، مردم دین داشتند و امام هم حاضر بودند اما اگر مردم نبودند حکومت پهلوی از بین نمی رفت.

ایشان شهید چمران را نمونه ی بارز یک فرد انقلابی دانستند و افزودند : این شهید با وجود تحصیلات عالیه و پیشنهاد کرسی دانشگاه های آمریکا، حاضر به این کار نشدند وخود را فدای اسلام نمودند.

حجت الاسلام انصاری در پایان، رمز تداوم انقلاب را در کنار هم بودن این سه رکن و اتصال آن ها به یکدیگر دانستند و اضافه کردند: در این صورت، انقلاب ما به انقلاب جهانی حضرت مهدی ( عج ) متصل خواهد شد.

در پایان مراسم نیز برادر حسین سربلند به مداحی پرداخت.

1

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads