کد خبر: 181637 - تاریخ: سه‌شنبه، 22 ژانویه 2019 - 08:14

مفتح: زمان بررسی بودجه ۹۸ در کمیسیون تلفیق تمدید می‌شود

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ کل کشور از احتمال تمدید زمان بررسی بودجه سال آینده در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش خوبان، محمدمهدی مفتح، سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ کل کشور، در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه در انتهای هفته جاری فرصت این کمیسیون برای بررسی لایحه بودجه سال آینده به اتمام می‌رسد، گفت: طبق آیین‌نامه داخلی مجلس کمیسیون ۱۵ روز فرصت دارد تا لایحه بودجه را بررسی کند و اگر این زمان کافی نبود ۱۵ روز دیگر به این زمان اضافه شود.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه تا انتهای هفته جاری کار بررسی لایحه بودجه در کمیسیون به اتمام نمی‌رسد، از هیئت‌رئیسه پارلمان درخواست خواهیم کرد تا از فرصت ۱۵ روزه دوم کمیسیون برای بررسی لایحه بودجه سال آینده استفاده کنیم.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس درباره نگرانی دولت از تغییر لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور افزود: نماینده دولت در تمامی جلسات کمیسیون حضور دارد و در انتهای بررسی هر بند یا ماده از لایحه، نظر نمایندگان دولت نیز اخذ شده و موافقت آنها نیز جلب می‌شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ کل کشور تصریح کرد: دولت نگرانی چندانی نداشته باشد، چون لایحه‌ای که به مجلس ارائه شده در کمیسیون چندان تغییر نخواهد کرد.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads