کد خبر: 181622 - تاریخ: دوشنبه، 21 ژانویه 2019 - 17:13

رئیس کل دادگستری گیلان خبر داد:

نخستین جلسه محاکمه مدیران متخلف استان گیلان برگزار شد

رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به برگزاری نخستین جلسه محاکمه مدیران کل سابق این استان گفت: جلسات بعدی رسیدگی به اتهامات این متهمان در روزهای آینده برگزار می‌شود.

به گزارش خوبان ، احمد سیاوش‌پور اظهار داشت: نخستین جلسه محاکمه جهت رسیدگی به اتهامات و تخلفات مدیران کل سابق و ۲۱ نفر از کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان گیلان برگزار شد و جلسات بعدی نیز طبق برنامه در روزهای آینده برگزار می‌شود.

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه متهمان یاد شده فعلاً با قرار وثیقه آزاد هستند عنوان کرد: دریافت مقادیری رشوه ‌به‌صورت وجه نقد، چک و خودرو در کنار مباشرت و مشارکت در تضییع حقوق دولتی از طریق امهال و سهل‌انگاری از جمله اتهامات این افراد به شمار می‌آید.

سیاوش‌پور از حضور متهمان این پرونده به همراه وکلایشان در دادگاه رسیدگی به تخلفات و جرایم‌شان سخن گفت و بیان داشت:‌ با توجه به اینکه پرونده مذکور دارای تعداد زیادی متهم با عناوین اتهامی متعدد و گسترده در حوزه‌های مختلف است بنابراین جلسه رسیدگی در چندین نوبت برگزار می‌شود. 

رئیس کل دادگستری استان گیلان ضمن اشاره به اینکه آراء صادره این دادگاه در محاکم تجدیدنظر قابلیت تجدیدنظر دارد ابراز داشت: دستگاه قضایی در راستای عمل به وظایف خطیر خود و در راستای دفاع از حقوق مردم و بیت‌المال با تضییع کنندگان آن به صورت قانونی برخورد می‌کند.

منبع تسنیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads