کد خبر: 181605 - تاریخ: دوشنبه، 21 ژانویه 2019 - 09:26

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان

ارائه آموزش های مهارتی در مسیر فرصت های شغلی باشد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان خواستار برنامه ریزی مدون و توجه به فرصت های شغلی هر شهرستان در راستای ارائه آموزش های مهارتی شد.

به گزارش خوبان،  محمدحسینی در جلسه شورای اداری آموزشی فنی و حرفه ای استان افزود: منطبق کردن ارائه آموزش های مهارتی با نیاز بازار کار از طریق بروزرسانی آموزش های مهارتی، ارتباط مستقیم با مردم از طریق طراحی اپلیکیشن های جدید، تلاش و پیگیری در راستای ایجاد فضای مطالعاتی از طریق همکاری با دانشگاه ها ، استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی و توجه به مقوله گردشگری و کشاورزی در گیلان از ارکان اصلی در تاثیر بیش از پیش آموزش های مهارتی در ایجاد اشتغال مولد و پایدار است.
وی همسو کردن آموزش های مهارتی در راستای طرح اشتغال فراگیر را گامی مهم و اساسی در راستای ارتقاء آموزش های مهارتی دانست و اظهار امیدواری کرد تا با برنامه ریزی دقیق و منسجم توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان شاهد توسعه روزافزون آموزش های مهارتی در سطح استان و ارائه بهتر خدمات توسط مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح شهرستان ها باشیم.
جلسه شورای اداری آموزشی فنی و حرفه ای استان گیلان با حضور معاونان، روسای واحدهای ستادی و مراکز تابعه با هدف برنامه ریزی ارائه آموزشی های مهارتی و اقدامات اداری برگزار شد.
بر اساس گزارش دیگری از روابط عمومی آموزش فنی و حرفه ای گیلان به خبرگزاری ایرنا، نشست مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای با مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان در راستای سیاست های کلی مبنی بر نقش آفرینی مردم در فعالیت های اقتصادی و گسترش همکاری جمعی در جهت افزایش تولید، اشتغال و ارتقای درآمد روستائیان و همچنین به منظور احصاء و برنامه ریزی به منظور اجرای دوره های آموزشی مورد نیاز برای کسب و کارهای روستایی در سطح استان در سال آتی، برگزار شد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان، در این نشست با تاکید بر رویکرد آموزش های منطبق با نیاز واقعی بازار کار در استان بیان داشت: آموزش های فنی و حرفه‌ ای مخصوص دو گروه شاغلان برای ارتقاء بهره وری و کارجویان است که به شدت نیازمند هدفمند کردن آموزش کارجویان در ایجاد اشتغال هستیم و انتظار داریم دستگاه های اجرایی در این باره همکاری لازم را انجام دهند.
سید مازیار سیدنژاد مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان نیز در این نشست بر ساماندهی آموزش های مهارتی حوزه روستایی از طریق شورای مهارت استان به دبیری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای تاکید کرد.
در پایان مقرر شد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان، درباره آموزش تسهیلگران ایجاد اشتغال، تدابیر لازم را اتخاذ کرده و همچنین در قالب یک پروژه به منظور اشتغال زایی آموزش های مهارتی برای گروه های هدف دستگاه های اجرایی شرکت کننده جلسه برنامه ریزی شود.

 

انتهای پیام/۵۲۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads