کد خبر: 181602 - تاریخ: دوشنبه، 21 ژانویه 2019 - 09:20

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد:

تخفیف ۸۵ درصدی هزینه‌های درمان ناباروری زوجین در گیلان

دکتر اسماعیل نور صالحی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از تخفیف ۸۵ درصدی هزینه های درمان ناباروری زوجین در گیلان خبر داد.

به گزارش خوبان،  دکتر اسماعیل نور صالحی، معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از تخفیف ۸۵ درصدی هزینه های درمان زوجین نابارور در گیلان خبر داد و گفت: خدمات درمان ناباروری در مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) رشت و موسسه مهر پویای گیلان (خصوصی) با تخفیف مصوب از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به زوج‌ های نابارور ارایه می‌ شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تصریح کرد: بسیاری از زوج ‌های نابارور به دلیل مشکل مالی نمی ‌توانند اقدام به درمان کنند ولی دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت “حمایت مالی از زوجین نابارور” فرصت خوبی برای رفع مشکل این زوج ها برای فرزند آوری فراهم کرده است.

وی با اشاره به این که در سال ۹۶ یک هزار و ۴۵۲ زوج و در ۹ ماهه سال جاری یک هزارو ۸۱ زوج نابارور در دو مرکز دولتی و خصوصی گیلان از مزایا و تسهیلات این طرح بهره مند شده اند، اظهار داشت: زوج های نابارور با استفاده از روش های درمانی میکرواینجکشن (ICSI) ، تلقیح آزمایشگاهی(IVF) ، انتقال جنین‌ های فریز شده و تلقیح داخل رحمی (IUI) تا سقف ۸۵ درصد از تخفیف برخوردار می شوند.

دکتر نور صالحی با بیان این که این برنامه حمایتی ۸۵ درصد هزینه‌های تشخیصی-درمانی ناباروری را پوشش می‌دهد، گفت: زوج ‌های نابارور به شرط داشتن ناباروری اولیه و سن زوجه کمتر از ۴۲ سال می‌ توانند یک بار در سال از این طرح بهره ‌مند شوند.

انتهای پیام/۲۱۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads