کد خبر: 181556 - تاریخ: یکشنبه، 20 ژانویه 2019 - 20:13

در نشست مشترک مدیرکل راه وشهرسازی گیلان با شهرداروشورای شهر خمام مطرح شد:

پس از اتمام مطالعه تعریض محور خمام –خشکبیجار فاز اجرایی آغاز می شود/ بافت فرسوده خمام از ۵۰ درصد تخفیف صدور پروانه بهره‌مند می‌شود

مدیرکل راه وشهرسازی گیلان همچنین از مطالعه تعریض محور خمام –خشکبیجار خبر داد وگفت:طول این محور ۷٫۸ کیلومتر است که مطالعه ۵کیلومترآن به اتمام رسیده و ۲٫۸کیلومترآن نیز درحال انجام است که پس از اتمام مطالعه، عملیات اجرایی آن برای بهسازی و ارتقاء به راه اصلی آغاز می گردد.

به گزارش خوبان، باهدف هماهنگی و تعامل فی مابین راه وشهرسازی گیلان بامسئولین شهر خمام ، نشست مشترک مدیرکل راه وشهرسازی گیلان با شهرداروشورای شهر خمام برگزار شد.

 دراین جلسه درخصوص بافت فرسوده وبازآفرینی شهری، ایجاد ایمنی در محدوده شهر خمام ورفع مشکلات کمربندی خمام ،تعریض محور خمام –خشکبیجار بحث وگفتگو وراهکار‌های مناسب پیشنهاد و بررسی شد و مقررگردید تخفیف۵۰ درصدی صدور پروانه وخدمات مهندسی برای احداث ساختمانهایی که در محدوده بافت فرسوده هستندتوسط شهرداری خمام انجام گیرد.

مدیرکل راه وشهرسازی گیلان با اشاره به مشکلات کمربندی خمام گفت: این اداره کل تلاش می کند از طریق مشاوران ذیصلاح مقدمات مطالعات برای رفع مشکلات کمربندی خمام ورفع موانع ترافیکی آن اقدام نماید.

ماکان پدرام همچنین از مطالعه تعریض محور خمام –خشکبیجار خبر داد وگفت:طول این محور ۷٫۸ کیلومتر است که مطالعه ۵کیلومترآن به اتمام رسیده و ۲٫۸کیلومترآن نیز درحال انجام است که پس از اتمام مطالعه، عملیات اجرایی آن برای بهسازی و ارتقاء به راه اصلی آغاز می گردد.

 

انتهای پیام/۳۲۳۲۳

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads