کد خبر: 181439 - تاریخ: پنج‌شنبه، 17 ژانویه 2019 - 08:48

فرمانده انتظامی گیلان:

اجرای مرحله اول طرح تشدید مبارزه با اراذل و اوباش در گیلان

سردار محمدرضا اسحاقی، فرمانده انتظامی گیلان از اجرای مرحله اول طرح تشدید مبارزه با اراذل و اوباش موسوم به «طرح شهید پاینده» در سطح استان خبر داد و گفت: سلب آسایش و امنیت شهروندان، خط قرمز پلیس است.

به گزارش خوبان به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی گیلان از اجرای مرحله اول طرح تشدید مبارزه با اراذل و اوباش موسوم به «طرح شهید پاینده» در سطح استان خبر داد و گفت: سلب آسایش و امنیت شهروندان، خط قرمز پلیس است.

سردار محمدرضا اسحاقی با تشریح این خبر گفت: با توجه به مطالبات مردم و لزوم برخورد جدی با مخلان نظم و امنیت عمومی، طرح تشدید مقابله با اراذل و اوباش موسوم به طرح «شهیدحسن پاینده» در سطح استان گیلان به اجرا در آمد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی و هدایت نیروها برای اجرای بهینه این طرح افزود: جلسات مختلفی برای هماهنگی و برنامه‌ریزی با سایر ارگان‌های ذیربط استان برگزار و بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای شناسائی و دستگیری اراذل و اوباش تاکید شد.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه قبل از اجرای مرحله اصلی طرح، پنج مرحله طرح مقدماتی پاک‌سازی در نقاط آلوده و جرم‌خیز با محوریت فرماندهی انتظامی شهرستان رشت و با مشارکت پلیس‌های تخصصی اجرا شده تصریح کرد: همکاری بسیار خوب شهروندان، مزین شدن طرح به نام «شهید پاینده» و عزم جدی در برخورد با مخلان نظم و امنیت، نقش به سزائی در ایجاد انگیزه بین کارکنان و موفقیت در اجرای طرح داشته و برابر ارزیابی‌های صورت گرفته، اجرای طرح با نتایج بسیار مثبت و حمایت آحاد مختلف شهروندان همراه بوده است.

وی اظهار داشت: در این طرح ۴۰ نفر از اراذل و اوباش نوظهور شناسائی و قریب به ۱۴۰ نفر از مخلان نظم و امنیت و اراذل شناسنامه دار احضار شدند.

فرمانده انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: در این مرحله، ۲۷۵ مورد پاکسازی مخفیگاه، ۲۳۴ مورد پاکسازی پاتوق و مکان‌های حضور، ۱۵۳ مورد پلمپ واحدهای صنفی متخلف، ۹۲ مورد اجرای حکم جلب و ۱۴۱ نفر از مجرمان و متخلفان نیز دستگیر شدند.

سردار اسحاقی تصریح کرد: ماموران در این راستا موفق شدند حدود ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی تعدادی سلاح سرد، ۴۰ قبضه سلاح گرم و مقادیری مهمات کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با قدردانی از همکاری اعضاء محترم شورای تامین و کارکنان دخیل در این طرح که موجبات خرسندی و رضایت شهروندان را فراهم کردند، خاطرنشان کرد: سلب آسایش و امنیت شهروندان، خط قرمز پلیس است و همکاران من بدون چشم‌پوشی با تمامی افرادی که به هر نحو، زمینه ناامنی روانی و اجتماعی را فراهم کنند مقتدرانه برخورد خواهند کرد.

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads