کد خبر: 181414 - تاریخ: چهارشنبه، 16 ژانویه 2019 - 21:21

بخشدار خمام در جلسه ستاد بحران مطرح کرد ؛

همه باید تلاش کنند تا مردم در مواجهه بحران احتمالی خللی در زندگی روزمره آنان ایجاد نشود

نماینده دولت در خمام بر لزوم دسترسی همه مدیران و پاسخ‌گویی تلفنی آن‌ها افزود: کوچک‌ترین خللی در پاسخ‌گویی با برخورد مواجه خواهد بود لذا عدم دسترسی مدیر چه به سهل و چه عمداً غیرقابل‌پذیرش است.

به گزارش خوبان خبر؛  رضا مهدوی در جلسه مدیریت بحران بخش در محل بخشداری خمام با اشاره به اعلام هواشناسی مبنی بر ریزش برف در روزهای پنج‌شنبه و جمعه  اظهار کرد: برآورد هواشناسی این است که ما کمتر از ۲۰ سانتی‌متر برف را خواهیم داشت لذا آمادگی اعضای مدیریت بحران در صورت بروز بحران، ضروری بوده تا مردم دچار اضطراب و نگرانی نشوند.

بخشدار خمام با تاکید بر استفاده از همه‌ی امکانات، تجهیزات و ماشین‌آلات سبک و سنگین، به خصوص ظرفیت‌های بخش خصوصی گفت: در بحث پخت نان و خدمت‌رسانی به مردم به دلیل دوگانه‌سوز بودن نانوایی‌ها وجود نداشته و در صورت مواجهه با کمبود آرد این مساله باید سریعاً مرتفع گردد،

نماینده دولت در خمام بر لزوم دسترسی همه مدیران و پاسخ‌گویی تلفنی آن‌ها افزود: کوچک‌ترین خللی در پاسخ‌گویی با برخورد مواجه خواهد بود لذا عدم دسترسی مدیر چه به سهل و چه عمداً غیرقابل‌پذیرش است.

وی گفت: وظیفه دستگاه‌های خدمات‌رسان این است که با همکاری عوامل تحت مسئولیت و با استفاده از ماشین‌آلات و امکاناتی که در اختیار دارند، در جهت خدمات‌رسانی به مردم استفاده کنند.

بخشدار خمام  با بیان اینکه اگر تشدید نزولات طبیعی مشاهده شود جلسه فوری بحران در بخشداری تشکیل می‌شود افزود: همه باید تلاش کنند تا مردم در مواجهه با عوامل طبیعی دچار مشکل نشده و خللی در زندگی روزمره آنان ایجاد نگردد.

مهدوی اطلاع‌رسانی به مردم از طریق رسانه‌ها و انعکاس مشکلات و گزارش‌های مردمی به مسوولین نقشی موثر در پیگیری مشکلات ایفا خواهد کرد، اظهار داشت: بهره‌گیری از کمک بسیجیان سپاه ناحیه مقداد، فرماندهی نیروی انتظامی و پلیس راهور می تواند کمک شایانی برای خروج بحران احتمالی باشد.

در ادامه این جلسه هریک از اعضاء جلسه گزارشی از آمادگی خود ارائه کردند. 

انتهای پیام/۲۱۲۱۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads