کد خبر: 181387 - تاریخ: چهارشنبه، 16 ژانویه 2019 - 12:13

جانشین سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت :

سپاه آماده مقابله با بحران‌هاست / گردان‌های بیت‌‌المقدس آماده خدمت‌رسانی به مردم

اکبری با اشاره به اینکه گردان‌های بیت‌المقدس سپاه در شهرستان رشت آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند، تاکید کرد: هر یک از این گردان‌ها با ۲۳۴ نیروی تخصصی آمادگی کامل برای مقابله با بحران ناشی از حوادث طبیعی را دارند.

به گزارش خوبان، «خوارزم اکبری»  روز گذشته در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان در فرمانداری این شهر، گفت: سپاه پاسداران وظیفه خود می‌داند که در هرگونه بحران به مردم بزرگ ایران خدمت‌رسانی کند.

جانشین سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت با اشاره به اینکه پرسنل سپاه در برف سال‌های ۹۲ و ۹۶، با پوشیدن لباس بادگیر و با در دست داشتن پارو به خیابان و کوچه‌ها رفته و همراه با مردم به برف‌روبی مشغول شدند، تصریح کرد: سپاه آماده مقابله با بحران‌هاست.

وی با بیان اینکه گردان‌های بیت‌المقدس بخش‌های سه گانه سپاه پاسداران در شهرستان رشت آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند، تاکید کرد: هر یک از این گردان‌ها با ۲۳۴ نیروی تخصصی آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه بحران اجتماعی و حوادث طبیعی را دارند.

اکبری افزود:‌ پس از وقوع هر بحران، بحران دیگری در دل آن پدید می‌آید که در موضوع بارش برف، بحران جدید، سوء استفاده عده‌ای برای دزدی از منازل و همچنین سرقت کابل برق است.

جانشین سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت به طرح گشت‌های محله محور بسیج اشاره کرد و گفت:‌ نیروهای بسیجی در مواقع بحران برف در محلات و روستاهای تابعه بخش‌های شهرستان رشت اقدام به گشت‌زنی می‌کنند تا امنیت مردم حفظ شود.

وی به آماده‌باش گریدرهای سپاه اشاره و خاطرنشان کرد: طبق دستور فرمانده سپاه قدس گیلان، خودروهای تویوتا تاکتیکی مجموعه‌های سپاه از لشگر عملیاتی و نیروی دریایی فراخوان شده‌ و بین دستگاه‌هایی که نیاز به این خودروهای داشتند توزیع شدند.

اکبری، اذعان کرد: بسیج در صورت بروز هرگونه بحران احتمالی، با همه توان آماده کمک‌ و خدمت‌رسانی به مردم است.

 

 

انتهای پیام/۲۱۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads