کد خبر: 181331 - تاریخ: سه‌شنبه، 15 ژانویه 2019 - 10:29

رئیس جهاد کشاورزی خمام:

بخش خمام از مراکز عمده تولید برنج در گیلان است

رئیس جها کشاورزی خمام گفت : بخش خمام با دارابودن بیش از۱۱۲۰۰ هکتار شالیزار از مراکز عمده تولید برنج در گیلان است.

به گزارش خوبان خبر؛ علی درجانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان روز گذشته به همراه تعدادی از مدیران سازمان از مرکز جهاد کشاورزی خمام  بازدید کردند.

در این بازدید که معاون تولیدات گیاهی سازمان و مدیران ترویج، حفظ نباتات و جهادکشاورزی شهرستان رشت نیز حضور داشتند ، رئیس مرکز خمام ضمن تشکر از رئیس سازمان ، از اقدامات بارز مرکز،اجرای بیش از ۵۰۰ هکتار طرح تجهیز و نوسازی اراضی در سه سال گذشته ، اجرای طرح های تحقیقی ترویجی ، پی وی اس ، سایت سبزی و صیفی و راه اندازی صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی برشمرد و اعلام کرد: بخش خمام با دارابودن بیش از۱۱۲۰۰ هکتار شالیزار از مراکز عمده تولید برنج در گیلان می باشد.

مهدی  رجبی با اشاره به از اجرای دوره‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف زراعی و دامی  در بخش خمام افزود: با توجه به وجود روستای بدون بیکار در حومه مرکز نقش جهاد کشاورزی در اعطای تسهیلات بانکی در زمینه‌های دامپروری و مکانیزاسیون در این روستا و سایر روستاهای مربوطه زیاد می باشد.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان نیز ضمن تقدیر از جهاد کشاورزی خمام اظهار داشت: جرای بخش های مختلف نظام نوین ترویج و برطرف کردن نواقص و کاستی های مراکز از عمده ترین اهداف سازمان می باشد.

علی درجانی افزود: انجام فعالیتهای متعدد زراعی ، باغی ، دامپروری ،حفظ نباتات و اموراضی و آب و خاک نشانگر توانمندی همکاران مراکز بوده که باید تقویت گردد.

 

انتهای پیام/۱۲۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads