کد خبر: 181303 - تاریخ: دوشنبه، 14 ژانویه 2019 - 10:00

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گیلان در لشت نشاء :

افزایش ۳۶ درصدی نرخ سواد آموزی گیلانیان

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: نرخ سواد آموزی افراد ۶ سال به بالا در گیلان بعد از انقلاب اسلامی از ۵۱ درصد به بیش از ۸۷ درصد ارتقا یافته است.

به گزارش خوبان، سیروس محمدی  در جلسه بهبود کیفیت بخش لشت نشا  گفت : نرخ سواد آموزی ۶ سال به بالا در گیلان قبل از انقلاب حدود ۵۱ درصد بود که بعد از انقلاب اسلامی با ۳۶ درصد ارتقا به بیش از ۸۷ درصد رسیده است.

 وی گفت: نهضت سوادآموزی در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دستاوردهای افتخارآمیزی را به همراه داشت و امروزه همگان شاهد رشد و ارتقای علم و دانش در مهین اسلامی هستیم.

معاون سوادآموزی استان گیلان در ادامه به اهمیت کمیته بهبود کیفیت اشاره کرد و افزود: حوزه سوادآموزی همچون سایر حوزه ها در راه رسیدن به اهداف خود با موانعی برخورد می کند و کمیته بهبود کیفیت با حضور اعضای تاثیرگذار آموزش و پرورش شهرستان و منطقه می تواند فضای مناسبی برای آسیب شناسی و رفع موانع باشد.

محمدی درباره  نحوه برگزاری امتحانات گفت: با توجه به اینکه آمار قبولی سوادآموزان در حق الزحمه آموزش دهندگان تاثیرگذار است، صحت و سلامت برگزاری آزمون ها در حوزه سوادآموزی از اهمیت بالایی برخودار است و به منظور جلوگیری از تضییع حق آموزش دهندگان، باید در انتخاب عوامل اجرایی امتحانات، دقت و حساسیت بیشتری اعمال شود.

انتهای پیام/۲۲۱

 

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads