کد خبر: 18128 - تاریخ: چهارشنبه، 6 فوریه 2013 - 14:11

حمله یک جوان به احمدی نژاد در مصر

خوبان خبر:جوان در حالی که فریاد می زد، به سمت احمدی نژاد نزدیک می شود و خود را به چند متری او می رساند. او سپس کفش خود را پرتاب می کند که به یکی از محافظان رئیس جمهور کشورمان برخورد می کند.

به گزارش خوبان به نقل ازبولتن نیوز، در مسجد الحسین که رئیس جمهور کشورمان نیز در آن اقامه نماز کرد، روزانه جمعیت انبوهی از مسلمانان، خصوصاً شیعیان در آنجا به اقامه نماز می پردازند.

فردی ناشناس در مصر، پیش از آنکه بتواند به محمود احمدی نژاد حمله کند، با واکنش ماموران امنیتی مصر مواجه شد.

خبرگزاری ”آناتولی” گزارش داده است که یک جوان سوری تلاش کرد هنگام خروج محمود احمدی نژاد از مسجد مسجد رأس الحسین قاهره، با کفش به او تعرض فیزیکی کند، اما نیروهای امنیتی مصری مانع این جوان سوری شدند و در جا او را بازداشت کردند.

این گزارش افزوده است که این جوان در حالی که کفش خود را به دست گرفته بود، به سوی احمدی نژاد حمله ور شد که نیروهای امنیتی مصر مانع او شدند و او را دستگیر کردند.

ویدیویی که از این حادثه پخش شده است، جوان را نشان می دهد که کفش به دست در حالی که فریاد می زند، به سمت احمدی نژاد نزدیک می شود و خود را به چند متری او می رساند. او سپس کفش خود را پرتاب می کند که به یکی از محافظان رئیس جمهور کشورمان برخورد می کند.

خبرگزاری ”الیوم السابع” مصر گزارش داده است که چهار تن از متهمان این حادثه دستگیر شده اند و حاتم البنا رئیس دادستانی منطقه الجمالیه، تحقیق از آنها را آغاز کرده است.

بر اساس این گزارش، مقامات امنیتی مصر چهار مرد را که خارج از مسجد الحسین تظاهرات علیه احمدی نژاد کرده بودند را دستگیر کردند. یکی از دستگیر شدگان از افراطی گرایان حرکت های سلفی است که پلیس مصر تمامی فعالیت ها و حرکت های او را در طی سالیان گذشته در نظر داشته است. همچنین چند تن از تروریست‌های سوری نیز وی را همراهی می کردند.

این در حالیست که قبل از اینکه احمدی نژاد به مسجد الحسین برای اقامه نماز برود او به دیدن مقامات عالی رتبه و روحانیون عالی رتبه دانشگاه الازهر مصر رفته است و با آنها دیدار و ملاقات داشته است.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads