کد خبر: 181264 - تاریخ: شنبه، 12 ژانویه 2019 - 23:13

فرماندار شهرستان رشت از پرستاران تجلیل کرد

تلاش دولت ، تحت عنوان “طرح تحول نظام سلامت” با هدف کاهش مشکلات بیماران شکل گرفته است

فرماندار رشت بر لزوم ارائه ی خدمات درست و توجه کافی کلیه ی کادر درمانی یک بیمارستان به شخص بیمار تاکید نمود و تصریح نمود: تلاش دولت ، تحت عنوان “طرح تحول نظام سلامت” که با هدف کاهش آلام و مشکلات بیماران شکل گرفته است.

 به گزارش خوبان، میرشمس مومنی زاده ، فرماندار شهرستان رشت، ظهر امروز به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار ، طی اقدامی نمادین با حضور در بیمارستان الزهرا(س) شهر رشت ، ضمن تبریک این روز ،  از زحمات و تلاش شبانه روزی پرستاران این بیمارستان با اهدای شاخه های گل تشکر و قدردانی نمود.
دکتر مومنی زاده ، در حاشیه این دیدار از واحد های جدید در حال ساخت این بیماستان بازدید نمود.

فرماندار شهرستان رشت  یماری را جزو جدانشدنی از زندگی هر شخص و طبیعت وجودی آدمی دانست و اظهار کرد: افرادی که به مشکل و بیماری دچار شده باشند بیش از سایرین بر اهمیت کار و فعالیت پزشکان ، پرستاران و سایر پرسنل این حوزه واقف هستند.
وی بر لزوم ارائه ی خدمات درست و توجه کافی کلیه ی کادر درمانی یک بیمارستان به شخص بیمار تاکید نمود و تصریح نمود: تلاش دولت ، تحت عنوان “طرح تحول نظام سلامت” که با هدف کاهش آلام و مشکلات بیماران شکل گرفته و بر کاهش هزینه های درمانی و توسعه سلامت و امکانات و تجهیزات و فضاهای بهداشتی و درمانی تاکید دارد ، قابل تقدیر بوده اما همچنان جا برای تلاش بیشتر وجود دارد.
وی در ادامه افزود: تمامی مسئولین ذیربط باید با اهتمامی ویژه و تلاشی مجدانه  گام های بلندی را در جهت توسعه روز افزون این حوزه برداریم.

 

انتهای پیام/۸۵۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads