کد خبر: 181253 - تاریخ: شنبه، 12 ژانویه 2019 - 17:05

سرپرست بخشداری خمام مطرح کرد :

شوراها و دهیاران طبق قانون موظفند به مردم گزارش ارایه دهند/پرداختی‌ها تنها به حساب دهیاری واریز شود

نماینده عالی دولت در خمام با بیان اینکه شوراها و دهیاران طبق قانون موظفند به مردم گزارش ارایه داده و نباید مردم را از خودمان جدا بدانیم، ادامه داد : در مورد ضعف ولتاژ برق به زودی با اداره توزیع برق مکاتبه صورت پذیرفته و سریعاً ۲ ترانس برای تقویت برق نصب خواهد شد.

به گزارش خوبان،، سرپرست بخشداری خمام در نشستی با تعدادی از اهالی روستای فتاتو ، اعضای شورای اسلامی و دهیار این روستا اظهار داشت: مدت کوتاهی که بعنوان بخشدار خمام منصوب شدم در تمامی روستاها به صورت محسوس و نامحسوس حضور یافتم و یقین دارم در روستای فتاتو اقدامات شایسته مردم انجام نشده است.

وی بیان داشت: اهالی روستا باید به کمک شورا و دهیار بیایند زیرا با مشارکت مردمی می توان عقب افتادگی ها را جبران کرد و شورا و دهیار نیز نباید از مردم فاصله بگیرند و تعامل با اهالی روستا از وظایف آنها است.
 
مهدوی تصریح کرد: ساختمان مخابراتی که در روستا در اختیار دهیاری قرار دارد با انجام تشریفات قانونی از جوانان روستایی که می توانند دفتر پیشخوان دولت در روستا را راه اندازی و بهره برداری کنند در اختیار آنها قرار دهد در غیر این صورت از وضعیت فعلی که انبار است خارج و بعنوان کتابخانه و مرکز فرهنگی روستا استفاده شود.
 
مهدیو تاکید کرد: تمامی صدور پروانه ساختمانی و ساخت و ساز در روستای فتاتو باید بر اساس طرح هادی مصوب انجام شود و در غیر این صورت دهیار باید پاسخگو باشد و هر پرداختی بابت هر موضوعی به دهیاری و شورا توسط مردم باید حتما به حساب دهیاری واریز گردد.
 
سرپرست بخشدار خمام اظهار داشت: در مورد زمینی که ادعا می شود آموزش و پرورش در روستای فتاتو بابت احداث سالن ورزشی خریداری کرده است بررسی می کنم و اگر این موضوع صحت داشته باشد برای احداث سالن ورزشی روستا در زمین مورد نظر اقدام خواهیم کرد.
 
وی گفت: در مورد ضعف ولتاژ برق به زودی با اداره توزیع برق گفت و گو و سریعا دو ترانس این روستا برای تقویت برق نصب خواهد شد.
 
مهدوی بیان داشت: اعتبارات تخصیصی به روستاها ضعیف است و با اعتبارات موجود نمی توان خدمات مناسبی به روستاییان ارایه داد اما دهیار و شورا می توانند با ارتباط و تعاومل با روستاییان از مشارکت عمومی روستا استفاده کنند.
 
 شورا و دهیار طبق قانون وظیفه دارند به مردم گزارش دهند ، افزود : از امروز من جزء اهالی آن روستا بوده و دهیار و شورا باید بیشتر تلاش کنند تا فتاتو از نظر خدمات عمومی و عمرانی که از روستاهای همجوار خود عقب افتاده است جبران شود.
 
نماینده دولت در خمام در مورد سندهای روستایی گفت: در مورد سند های روستایی اختلاف نظری بین دهیاری ها و ثبت و اسناد بابت قیمت ها وجود دارد که تلاش می کنیم با برگزاری جلسات مختلف این مشکل را رفع نماییم.
 
سرپرست خمام بیان داشت با اشاره به اینکه خط قرمز ما مردم هستند و ما باید برای آنها تلاش کنیم و مشکلات و معضلات روستا را رفع نماییم، بیان داشت : در بحث وام اشتغال روستایی که ۴ درصد بوده ۱۱ میلیارد تومان برای خمام اختصاص یافته و طرح نوشته شد و ۹ میلیارد تومان پرداخت و ۳ میلیارد تومان در دست پرداخت قرار دارد که روستای فتاتو در این زمینه ضعیف عمل کرده است.
 
 

منع:آریا نیوز 

انتهای پیام/۵۲۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads