کد خبر: 181203 - تاریخ: جمعه، 11 ژانویه 2019 - 23:20

۲ تساوی و ۱ شکست، حاصل تلاش تیم‌های خمامی در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول شطرنج گیلان

هفته هشتم لیگ برتر شطرنج لیگ برتر گیلان عصر امروز در تالار مهد اندیشه هیات شطرنج استان گیلان برگزار شد

به گزارش خوبان خبر، هفته هشتم لیگ برتر شطرنج لیگ برتر گیلان عصر امروز در تالار مهد اندیشه هیات شطرنج استان گیلان برگزار شد، باشگاه شطرنج نوین در روزی که استاد بزرگ امیر رضاپور رمضانعلی را درترکیب خود می دید توانست ۴ بر ۰ برلشت نشاء به پیروزی دست یافت. 

در دیگر بازی های انجام شده ، باشگاه شطرنج پیشگام و تالار آریای لوشان به ترتیب مقابل سلاطین فومن و شهرداری شهر خمام بانتیجه ۲٫۵ بر ۱٫۵ به برتری رسیدند و باشگاه استاد بزرگ همایون توفیقی بانتیجه ۳ بر ۱ باشگاه پیشگام قلعه را مغلوب کرد، ضمن این که بازی شهرداری خمام مقابل باشگاه نخبگان رشت و بانک ملی مقابل منطقه آزادانزلی ۲-۲ مساوی شد.

درلیگ برتر تیم بانک ملی با ۱۵ امتیاز اول است و تیم های تالارآریای لوشان و شهرداری خمام با  12 امتیاز و به دلیل پوئن شکنی دوم و سوم هستند.

اما در هفته هفتم لیگ دسته یک گیلان باشگاه شطرنج نوین ۳٫۵ بر ۰٫۵ سازمان نظام مهندسی ساختمان  را مغلوب کرد و هیات شطرنج سیاهکل نیز  3 بر ۱ لوازم خانگی پارس خزر را از پیش رو برداشت و بازی تیم های رایی خمام مقابل هیات شطرنج لنگرود  2 بر ۲ مساوی شد. در این دسته باشگاه شطرنج نوین با ۱۴ امتیاز اول است و تیم های لوازم خانگی پارس خزر و هیات شطرنج سیاهکل با ۱۰ و ۹ امتیاز دوم وسوم هستند.

انتهای پیام/۱۲۱۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads