کد خبر: 181185 - تاریخ: جمعه، 11 ژانویه 2019 - 11:55

نظارت بر واحدهای اقامتی و گردشگری در گیلان تشدید می‌شود

معاون اداره کل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: بازدید‌های ماهانه از تاسیسات اقامتی و گردشگری در دستور کار کارشناسان اداره کل قرار دارد تا خدمات لازم به بهترین نحو به مسافران ارائه شود.

به گزارش خوبان، حمیدرضا آذرپور در نشست خبری در رشت اظهار داشت: هزار و ۲۳۵ واحد انواع تأسیسات اقامتی و پذیرایی از مسافران و گردشگران تحت نظارت مستقیم اداره کل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری گیلان در استان وجود دارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری گیلان عنوان کرد:‌ یکی از نخستین آیتم‌هایی که در ایجاد و ساخت تأسیسات گردشگری در تمامی محورهای مواصلاتی مدنظر این اداره کل قرار دارد ایجاد نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی در این واحدها است.

آذرپور با بیان اینکه حتی یک واحد از تأسیسات گردشگری گیلان فاقد نمازخانه و سرویس‌ بهداشتی نیست افزود: اداره کل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری گیلان با همکاری شهرداری‌ها و فرمانداری‌‌ها در صورت معرفی زمین نسبت به ساخت این اماکن اقدام می‌کند.

وی ساخت نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی در ماسوله، ‌امامزاده اسحاق، آستارا، رضوانشهر، فومن و تالش را مورد تأکید قرار داد و گفت: علاوه بر این به علت ورود مسافران خارجی از مرز آستارا فراهم آوردن امکانات خدماتی و رفاهی باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری گیلان با بیان اینکه این دستگاه بر روی ساخت اماکن رفاهی نظارت مستمری دارد ابراز داشت:‌ مناسب‌سازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی ایجاد شده برای معلولان از اولویت‌های این اداره کل است.

آذرپور بازرسی‌های مشترک از تأسیسات گردشگری گیلان را مورد تأکید قرار داد و گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی،‌ اوقاف و امور خیریه،‌ ستاد اقامه نماز و فرمانداری‌ها در این مسیر با اداره کل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری گیلان همکاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه نواقص موجود در واحدهای اقامتی در صورت مشاهده سریعاً برطرف می‌شوند اظهار داشت: بازدید‌های ماهانه نیز در دستور کار کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری گیلان قرار دارد تا خدمات لازم به بهترین نحو به مسافران ارائه شود.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads