کد خبر: 181177 - تاریخ: جمعه، 11 ژانویه 2019 - 12:50

 مسئول واحد آتش‌نشانی خمام :

وقوع ۲ حادثه در خمام طی ۲۴ ساعت گذشته

مسوول واحد آتش‌نشانی خمام همچنن از وقوع آتش سوزی یک باب منزل مسکونی روز گذشته در خیابان شهید بهشتی خبر داد و گفت: در این حادثه با تلاش پرسنل واحد آتش‌نشانی خمام از گسترش حریق و سرایت آن به ۲ باب منزل و ۱ باب مغازه‌ی همجوار جلوگیری شد.

به گزارش خوبان خبر؛ مسئول واحد آتش‌نشانی خمام صبح امروز در گفتگو خبرنگار ما اظهار کرد: صبح امروز طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری خمام آتش سوزی رستوران سنتی در روستای کته سر خمام اطلاع رسانی شد.

اسماعیل نژادعلی‌نیا گفت: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با قطع جریان برق و گاز ساختمان و ایمن سازی محل حادثه با استفاده از لوله های آبرسان شعله‌های حریق را مهار و از گسترش آن به مغازه های همجوار جلوگیری کردند.

وی با بیان اینکه دلیل این آتش سوزی هنوز کاملا مشخص نیست و باید کار کارشناسی بیشتر انجام بگیرد، افزود: خسارت وارده در آتش‌سوزی مذکور  40 میلیون تومان برآورد گردیده است.

مسئول واحد آتش‌نشانی خمام همچنن از وقوع آتش سوزی یک باب منزل مسکونی روز گذشته در خیابان شهید بهشتی خبر داد و گفت: در این حادثه با تلاش پرسنل واحد آتش‌نشانی خمام از گسترش حریق و سرایت آن به ۲ باب منزل و ۱ باب مغازه‌ی همجوار جلوگیری شد.

اسماعیل نژادعلی‌نیا علت آتش‌‌سوزی را اتصال در سیم‌کشی برق سقف منزل حادثه دیده عنوان کرد و گفت: این منزل مسکونی ۵۰ میلیون تومان خسارت دیده است. 

 
 
انتهای پیام/۴۵۵۲۵۲

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads