کد خبر: 181107 - تاریخ: پنج‌شنبه، 10 ژانویه 2019 - 20:46

در جلسه شورای اداری بخش خمام مطرح شد؛

خمام استعداد تبدیل شدن به شهرستان شدن را دارد/ برخورد با روی گشاده در اداره ها از مطالبات مردم است

جلسه شورای بخش خمام با حضور نماینده ولی فقیه استان گیلان برگزار شد.

به گزارش خوبان خبر ، حجت الاسلام فلاحتی امروز در جلسه شورای اداری بخش خمام با خسته نباشید به تلاش مسوولان اظهار کرد: هنگام انتخابات هر کسی براساس دیدگاه سیاسی، اجتماعی و فکری خود عمل می کند و این امر مانعی ندارد.

وی، حضور مسوولان هنگام کار در کنار همدیگر را بسیار عالی عنوان کرد و افزود: همدلی و همصدایی مسوولان در رصد مشکلات قابل ستایش است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه تلاش و وحدت مسوولان در کنار همدیگر سدی در برابر دشمن است، تصریح کرد: مسوولان رشت در ارتقای منطقه با همدیگر هماهنگ هستند.

آیت الله فلاحتی، خدمت به مردم که در جامعه زندگی می کنند، را خدمت به ارزش های الهی توصیف کرد و گفت: مسوول در نظام حکومت دینی نباید اندیشه سیاسی خود را در خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم لحاظ کند و همه را یکسان ببیند.

برخورد با روی گشاده در اداره ها از مطالبات مردم است

وی با اشاره به اینکه برخورد با روی گشاده در اداره ها از مطالبات مردم است، بیان کرد: مطالبه گری و خواسته مردم از متولیان نشان دهنده علاقمندی جامعه نسبت به مسوولان است.

نماینده ولی فقیه در گیلان بر داشتن سعه صدر مسوولان تاکید کرد و گفت: خدمت در نظام اسلامی جنون و حوصله می خواهد.

تشکیل اتاق اندیشه ورز در بخش های شهرستان رشت

امام جمعه رشت، خواستار تشکیل اتاق اندیشه ورز به منظور ارتقای تولید در بخش های شهرستان رشت شد و اظهار کرد: فارغ التحصیلان ما باید مولد و کارآفرین باشند.

فرماندار رشت نیز  در جلسه شورای اداری بخش خمام اظهار کرد: حضور متواضعانه آیت الله فلاحتی بین مردم در ارتقای امید و نشاط در جامعه تاثیرگذار است.

میرشمس مومنی زاده به ظرفیت های خوب موجود در خمام اشاره کرد و افزود: اسنفاده از ظرفیت های موجود با کار جهادی محقق می شود.

وی با اشاره به مطالبات بسیار مردم و منابع محدود برای پاسخگویی به خواسته های مردم، بیان کرد: منابع با اولویت بندی باید برای اجرای برنامه ها به کار گرفته شود ضمن اینکه استفاده از منابع ملی حایز اهمیت است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه مذکور با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: خمام با توجه به ساحلی بودن امکان شهرستان شدن را دارد.

غلامعلی جفرزاده  احداث میدان شهر خمام اشاره کرد و افزود: اجرای میدان مذکور به شهرداری خمام واگذار شده است.

وی با اشاره به مشکل خمام در تامین آب شرب، بیان کرد: اتمام پروژه مذکور نیازمند توجه استانداری گیلان است.

جعفرزاده با تاکید بر اینکه دو بخش استان گیلان باید به شهرستان تبدیل شوند، افزود : دولت به هر دلیلی در شهرستان نمودن بخش خمام تعلل و کوتاهی نموده و ما به عنوان نماینده‌ی مردم این‌شهرستان پیگیر امر بوده‌ایم.
وی با تاکید بر اینکه خمام با توجه به مرزی بودن، برخورداری از نوار ساحلی و دارا بودن دیگر معیارهای مصوب در وزارت کشور به شهرستان تبدیل خواهد شد، یادآور شد : بدون شک با شهرستان‎شدن همه‌ی مشکلات این‌منطقه حل نمی‌شود، اما بسیاری از شاخصه‌ها تغییر نموده و ان‌شاالله اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

الحاق خمام به منطقه آزاد انزلی

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: ارتقای بخش خمام به شهرستان توسط مسوولان محلی در حال پیگیری است.

جبار کوچکی نژاد خواستار الحاق خمام به منطقه آزاد انزلی شد و تصریح کرد: خمام استعداد تبدیل شدن به شهرستان شدن را دارد.

وی با تاکید بر اینکه طرح شهرستان شدن خمام در دولت قبل به هیات دولت ارسال شد اما در روزهای آخر این‌امر محقق نشد، تصریح کرد : با توجه به طرح سوال اخیر از وزیر کشور در خصوص برخی نگرانی‌ها و مشکلات مردم شهرستان رشت که به موضوع بلاتکلیفی مردم خمام برای شهرستان شدن هم اشاره داشت، وزیر کشور در پاسخ به مستعد بودن بخش خمام برای شهرستان شدن اذعان داشته و اخیراً مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور را برای بررسی، بازدید و ارزیابی موضوع ارتقاء تقسیمات به خمام فرستاده بود.

 

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads