کد خبر: 181074 - تاریخ: پنج‌شنبه، 10 ژانویه 2019 - 10:03

در دیدار مسئولان گیلان با معاون رییس جمهور و وزیر نفت؛

اجرای پروژه صنایع پتروشیمی و صنایع پایین دستی در گیلان بررسی شد

دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه ایجاد فرصت های شغلی مهم ترین برنامه دولت است، برای انجام همکاری لازم جهت اجرای پروژه اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خوبان،  جلسه بررسی موضوع راه اندازی صنایع پتروشیمی و صنایع پایین دستی در گیلان با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت، مصطفی سالاری استاندار و چند تن از نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
زنگنه برای سرمایه گذاری در این پروژه از سوی وزارت نفت اعلام آمادگی کرد. همچنین ابعاد توسعه محور این پروژه و تحول در نظام اقتصادی کشور از سوی استاندار گیلان مطرح شد.
به استناد نتایج مطالعات اولیه برای پروژه مذکور اعلام شد که اجرای پروژه صنایع پتروشیمی و صنایع پایین دستی در گیلان طی مدت سه تا چهار سال به بهره برداری می رسد و حداقل دو هزار فرصت شغلی به صورت مستقیم و رقم بالایی اشتغال غیرمستقیم را محقق می کند.
نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه ایجاد فرصت های شغلی مهم ترین برنامه دولت است، برای انجام همکاری لازم جهت اجرای پروژه اعلام آمادگی کرد.
لزوم فراهم کردن بسترهای سرمایه گذاری و رفع مشکلات در مسیر اجرای این پروژه از تاکیدات استاندار گیلان بود و از سوی ایشان وعده داده شد که جهت رفع موانع سرمایه گذاری در این بخش به صورت ویژه مسایل مورد پیگیری قرار گیرد.
در پایان این جلسه و پس از بررسی ابعاد مختلف اجرای پروژه، مقرر شد موضوع در جلسات کارشناسی دیگری بررسی و امکان سنجی شود.
۷۲۹۶/۲۰۰۷/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads