کد خبر: 181069 - تاریخ: پنج‌شنبه، 10 ژانویه 2019 - 09:55

دستگیری زن ۳۶ ساله به اتهام مدیریت کانال تلگرامی با محتوای غیراخلاقی در آستانه

سرهنگ عیسی روشن‌قلب، فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه از دستگیری مدیر یک کانال تلگرامی که اقدام به نشر محتوای غیر اخلاقی می‌کرد، خبر داد.

به گزارش خوبان، فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه از دستگیری مدیر یک کانال تلگرامی که اقدام به نشر محتوای غیر اخلاقی می‌کرد خبر داد.

سرهنگ عیسی روشن‌قلب با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه متصدی یک واحد صنفی در آستانه اشرفیه اقدام به انتشار محتوای غیر اخلاقی در کانال یکی از شبکه‌های اجتماعی(تلگرام) می‌کند بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس با بررسی‌های دقیق انجام شده از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند افزود: پس از جمع‌آوری مدارک با هماهنگی مقام قضائی به واحد صنفی مورد نظر اعزام شدند.

وی گفت: متهمه ۳۶ ساله دستگیر شد و در بررسی فنی پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه با تاکید بر لزوم توجه بیشتر شهروندان به هشدار‌های پلیسی در خصوص استفاده صحیح از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: متهمه به دلیل جریحه‌دار کردن عفت عمومی با انتشار محتویات غیر اخلاقی در کانال تلگرامی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/۲۱۲۱۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads