کد خبر: 180743 - تاریخ: پنج‌شنبه، 3 ژانویه 2019 - 08:26

استاندار گیلان:

بهره‌برداری از ۹ هزار میلیارد تومان پروژه دهه فجر امسال در گیلان

استاندار گیلان از بهره‌برداری از ۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در دهه فجر سال جاری در این استان خبر داد و گفت: ۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه نیز در بخش خصوصی افتتاح می شود.

به گزارش خوبان، مصطفی سالاری بعدازظهر چهارشنبه در جلسه بررسی برنامه‌های پیشنهادی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد، اظهارکرد: بیش از ۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه این اعتبارات هزینه شده برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه ‌ها از محل اعتبارات تملک دارایی بوده است، افزود: علاوه بر این حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه احداث شده با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی افتتاح می شود.

استاندار گیلان با اشاره به افتتاح پروژه راه‌آهن و اتمام آن در بهمن‌ماه سال جاری، گفت: این پروژه اگرچه مراحل پایانی خود را سپری می کند اما افتتاح آن همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان گیلان انجام خواهد شد.

سالاری با بیان اینکه بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است، بیان کرد: سرعت اتمام پروژه‌های قابل‌ افتتاح باید افزایش یابد، اما این سرعت نباید سبب کاهش کیفیت پروژه‌ها شود.

وی بر ضرورت ساماندهی پروژه‌های عمرانی بخش خصوصی نیز تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند تا پروژه‌های مربوط به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی باید با سرعت بیشتری آماده بهره برداری شود.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه ستاد چهل‌سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در دستگاه‌های ذیربط فعال شود، ادامه داد: دستگاه‌ها ابتدا باید با تعامل و هماهنگی اقدمات لازم را برای برگزاری برنامه‌های چهل‌ساله انقلاب انجام دهند.

کد خبر 4502833

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads