کد خبر: 180692 - تاریخ: چهارشنبه، 2 ژانویه 2019 - 09:26

دوقلوی دختر و پسر گیلانی در آمبولانس اورژانس متولد شدند

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گیلان با بیان اینکه دوقلوهای اهل شهرستان حویق در آمبولانس اورژانس این استان به دنیا آمدند گفت:‌ حال این دو نوزاد و مادر جوان‌شان خوب است.

به گزارش خوبان، پیمان اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: شب گذشته ۱۰ دی‌ماه دوقلوهای یک مادر باردار جوان در بخش حویق شهرستان تالش که با علائم زایمان مواجه شده بود در آمبولانس اورژانس ۱۱۵ استان گیلان به سلامت متولد شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان گفت: ساعت ۲۳ و ۱۹ دقیقه دیشب و پس از تماسی که با مرکز اورژانس ۱۱۵ حویق جهت اعزام آمبولانس برقرار شد نیروهای این مرکز به سرعت جهت امدادرسانی به محل مورد نظر اعزام ‌شدند.

اسدی با بیان اینکه تقاضای اعزام آمبولانس برای کمک و امدادرسانی فوری به یک مادر باردار انجام شده بود خاطرنشان کرد: این تماس‌ها در حالی توسط شهروندان برقرار شد که این مادر باردار ۲۰ ساله با درد شکمی مواجه شده بود.

وی از اعزام آمبولانس جهت انتقال مادر باردار جوان به بیمارستان سخن گفت و ابراز داشت: این خانم تجربه نخستین بارداری خود را پشت‌سر می‌گذاشت که بلافاصله پس از منتقل کردن وی به داخل آمبولانس اورژانس مرحله زایمانش آغاز می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان با اشاره به اینکه تکنسین‌های اورژانس گیلان پس از مشاهده وضعیت تلاش خود را برای کمک به مادر شروع کردند افزود: فرزندان این خانم با کمک عوامل اورژانس ۱۱۵ در سلامت کامل به دنیا آمدند.

اسدی جنسیت دوقلوهای یاد شده را یک دختر و یک پسر اعلام کرد و اظهار داشت: مادر جوان و دوقلوهایش با علائم حیاتی توسط مرکز فوریت‌های پزشکی حویق جهت تکمیل مراحل نگهداری و مراقبت به بیمارستان شهید بهشتی آستارا اعزام شدند.

انتهای پیام/ن


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads