کد خبر: 180687 - تاریخ: چهارشنبه، 2 ژانویه 2019 - 09:22

رئیس پلیس آگاهی گیلان خبر داد:

دستگیری قاتل مادر و دختر در رشت | اعتراف متهم به قتل با ضربات دمبل و چاقو

سرهنگ رحیم شعبانی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت: قاتل مادر و دختری که اجساد آنها به صورت مجهول‌الهویه در رشت پیدا شده بود در کمتر از یک هفته شناسائی و دستگیر شد.

به گزارش خوبان،  قاتل مادر و دختری که اجساد آنها به صورت مجهول‌الهویه در رشت پیدا شده بود در کمتر از یک هفته شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ رحیم شعبانی با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت پرونده کشف جسد مادر و دختر ۱۳ ساله‌اش در پلیس آگاهی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنائی پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات پلیسی و با استفاده از شگردهای پلیسی، هویت مقتولان ۳۸ ساله و ۱۳ساله را معلوم و شناسائی و دستگیری قاتل یا قاتلین را در دستور کار خود قرار دادند.

شعبانی با بیان اینکه کارآگاهان با به دست آوردن سرنخی مبنی بر اینکه مقتولان اخیراً با فردی که با خودروی پیکان تردد می‌کرد در ارتباط بوده و در محل رویت شده بودند تصریح کرد: کارآگاهان پلیس در مسیر ردگیری و شناسائی هویت قاتل قرار گرفته و در نهایت متهم را در رشت دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه متهم ۵۶ ساله در ابتدا منکر هرگونه ارتباط با مقتولان و یا ارتکاب به قتل آنها بود اظهار داشت: قاتل پس از مواجه شدن با دلایل و مدارک و مستندات موجود به قتل مادر و دختر اعتراف کرد.

شعبانی با اشاره به اعترافات متهم بیان داشت: متهم مدت سه ماه مقتولان را می‌شناخت و در شب حادثه آنها را سوار خودروی خود کرده بود و ضمن مشاجره و درگیری در بین راه با آنها، کنترل خود را از دست داده و با ضربات دمبل سه کیلوئی و چاقو آنها را به قتل رسانده است.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده به دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان رشت اعزام و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads