کد خبر: 180321 - تاریخ: دوشنبه، 24 دسامبر 2018 - 20:51

طی مراسمی :

از سوگند حق پرست بانوی ملی پوش تیم ملی والیبال تجلیل شد

در مراسمی که عصر امروز در سالن تختی خمام برگزار شد، از سوگند حق پرست بانوی ملی پوش تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خوبان خبر؛ در مراسمی که عصر امروز در سالن تختی خمام برگزار شد، از سوگند حق پرست بانوی ملی پوش تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم رئیس اداره ورزش و جوانان خمام ضمن تقدیر از سوگند حق پرست بانوی ملی پوش تیم ملی والیبال بیان داشت : بهترین مسیری که می‌تواند آرامش را در زندگی انسان فراهم کند ورزش است،

بابک خلیلی افزود: با وجود اهمیت ورزش با گسترش جامعه مدرن و زندگی ماشینی از یک قرن پیش ورزش نیز به عنوان یک پدیده مهم در بین ملت‌ها تبدیل شده است.

وی ورزش و زندگی شخصی، ورزش و زندگی اجتماعی را از ابعاد ورزش عنوان کرد و گفت: با توجه به اهمیت ورزش باید به دنبال گسترش ورزش همگانی باشیم.

 رئیس اداره ورزش و جوانان خمام با اشاره به اینکه ورزش در زندگی اجتماعی و ایجاد فضای همدلی و مراودات فرهنگی نقش بسزایی دارد، تصریح کرد: بر این اساس می‌توانیم در کنار ورزش زندگی خوبی در کنار هم داشته باشیم.

در پایان این مراسم نیز از نوشین صیاد نرگسی مربی سوگند حق پرست از سوی مسولین تجلیل شد.

 

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads