کد خبر: 180264 - تاریخ: یکشنبه، 23 دسامبر 2018 - 10:36

طی مراسمی :

از ۴۰ دانش آموز و فرهنگی برتر لشت نشاء در مسابقات علمی، فرهنگی و هنری تجلیل شد

روز گذشته از ۴۰ دانش آموز و فرهنگی برتر لشت نشاء در مسابقات علمی، فرهنگی و هنری تجلیل شد.

به گزارش خوبان خبر؛ نادر جهان آرای در این همایش، تقویت مناطق مستعد فرهنگی را ضروری توصیف کرد و گفت: با فراهم کردن مشارکت خانواده ها و به ویژه خیران در بخش های نرم افزاری و سخت افزاری تعلیم و تربیت، حیاتی دانست و گفت: به رغم برخی ناملایماتی که فرهنگیان با آن مواجهند اما تمام افتخار مسئولان بلندپایه کشور کسوت معلمی است که در سابقه خدمتی اکثر آنان دیده می شود. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با تأکید بر استفاده از همه ظرفیت ها در نقش های مدیریتی خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد دولت و برنامه های وزیر آموزش و پرورش، بهره گیری از توانایی های جوانان و بانوان از شعارهای کلیدی دولت تدبیر و امید است. جهان آرای فراهم آوردن امکان تحصیل همه دانش آموزان را از مأموریت های ذاتی آموزش و پرورش دانست و گفت: برنامه ریزی جهت جذب و نگهداشت دانش آموزان بی سرپرست، بد سرپرست و آموزش های هدفمند دانش آموزان بزهکار با همکاری دیگر نهادها از وظایف راهبردی آموزش و پرورش است.

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش لشت نشا نیز در این همایش گفت: این بخش با جمعیتی بالغ بر ۳۱ هزار و ۸۴۹ نفر دارای ۵۸ مدرسه دولتی و غیر دولتی، ۴ هزار و ۲۰۰ دانش آموز و ۴۲۸ فرهنگی است. زهرا قلی پور در ادامه به بدون استفاده بودنِ ۳۲ مدرسه در لشت نشا خاطرنشان کرد: کمبود دانش آموز و فرسوده بودن،  از دلایل تعطیلی مدارس در این بخش است.

در پایان این مراسم با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان از ۴۰ فرهنگی و دانش آموز برتر در مسابقات فرهنگی، هنری و آموزشی تقدیر شد.

انتهای پیام/۳۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads